Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:07:16 GMT

استعفای معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۶۴۵

«لیندسی والترز» معاون سخنگوی کاخ سفید پس از دو سال فعالیت قصد دارد از سمت خود استعفا کند. والترز می‌خواهد پس از این در شرکت روابط عمومی «الدرمن» در سمت معاون اداره عمومی مشغول به کار شود. سارا سندرز، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید ضمن تایید استعفای والترز، او را «عضوی مهم» در تیم مطبوعاتی دانست.

«مک مولوینی» رئیس کارکنان کاخ سفید نیز خبر رفتن معاون سخنگوی مطبوعاتی را تایید کرد و از فعالیت او در دولت دونالد ترامپ قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت دونالد ترامپ شاهد آمد و رفت‌های افراد بسیاری بوده است که از جمله این تغییرات می‌توان به کنار رفتن «شان اسپایسر» اولین سخنگوی کاخ سفید در دولت ترامپ، «هوپ هیکس» عضو روابط عمومی کاخ سفید و «آنتونی اسکاراموچی» مدیر سابق ارتباطات این کاخ اشاره کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روابط عمومی کاخ سفید دولت دولت روابط عمومی کاخ سفید معاون سخنگوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد

سخنگوی دولت گفت: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد. اگر بانک‌ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیم گیری لازم اتخاذ می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: حجم صادرات و واردات نسبت به سال گذشته افزایش یافته و حتی تراز تجاری هم مثبت شده است و امیدواریم با منابع ارزی خوب امسال را پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد. اگر بانک‌ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیم گیری لازم اتخاذ می‌شود.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها
  • سخنگوی کاخ سفید : به توافق اسرائیل و حماس خوش بین هستیم
  • بهادری: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ