Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- مديرعامل شرکت توانير کشور گفت: سيستان و بلوچستان در حذف قبوض کاغذي در بين ديگر استانهاي کشور پيشتاز بوده است.

به گزارش ايرنا محمد حسن متولي زاده روز چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مديرعامل برق منطقه اي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اينک 1/5 ميليارد نفر از ساکنان کره زمين از نعمت برق محرومند که تعداد اندکي از اين ساکنان در روستاهاي سيستان و بلوچستان هستند و بايد با برنامه ‌ريزي شرکت توزيع نيروي برق اين استان هرچه سريعتر برقرساني به اين روستا ها انجام گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کشور ما در ايجاد ظرفيت هاي انرژي در جايگاه چهاردهم قرار گرفته که اين امر نشان از فعاليت گسترده در صنعت برق است.
مدير عامل شرکت توانير ادامه داد: باتوجه به مرزي بودن سيستان و بلوچستان و شرايط آب و هواي خاصي که داراست همکاران ما در مجموعه برق به خوبي توانستند در تکميل ظرفيت و بحث کاهش تلفات انرژي موفق عمل کنند.
وي ادامه داد: اميدواريم با توجه به کارنامه خوب مديرعامل جديد شاهد موفقيت هاي خوبي در صنعت برق سيستان و بلوچستان باشيم.
متولي زاده خاطر نشان کرد: استان سيستان و بلوچستان از نعمت انرژي هاي تجديدپذير بادي و خورشيدي برخوردار است که بايد نهايت بهرمندي از اين نوع انرژي را بويژه در زمينه صادرات انرژي به کشورهاي همسايه داشته باشيم.
وي به مديريت مصرف در حوزه برق اشاره کرد و گفت: بخش عمده مصارف در سيستان و بلوچستان خانگي است که هم فرصت و هم تهديد محسوب مي شود و بايد با مشارکت و همکاري صدا و سيما و ديگر رسانه ها آموزش مصرف صحيح برق به همراه فرهنگ سازي به خصوص در زمان پيک مصرف انجام گيرد.
** راندمان توليد برق در سيستان و بلوچستان زير 25 درصد است
مديرعامل سابق برق منطقه اي سيستان و بلوچستان نيز در اين مراسم با اشاره به اينکه اين استان از وسعت فراواني برخوردار است، اظهار داشت: سيستان و بلوچستان داراي ظرفيت انرژي هاي نو و تجديدپذير از جمله انرژي بادي و خورشيدي است که بايد به خوبي از آن بهره گيريم.
محبعلي قزاق جاهد افزود: صادرات برق به کشورهاي همسايه بويژه افغانستان و پاکستان بايد در اولويت قرار گيرد و انرژي را به عمق اين کشورها ببريم.
وي تصريح کرد: وزير نيرو در سفرهايي که به سيستان و بلوچستان داشته اندقول هايي به مردم استان داده اند که براي بهره برداري نيازمند تامين اعتبار است.
مديرعامل سابق برق منطقه اي سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مشکل عمده شرکت برق منطقه اي اين استان توليد منفي 40 درصدي انرژي و 40 درصد توليد نيروگاه گازيست که اين آمار نشان دهنده راندمان زير 25 درصد است.
** افزايش توليد، جذب سرمايه گذار بومي و مصرف بهينه در سيستان و بلوچستان ضروري است
مديرعامل جديد برق منطقه اي سيستان و بلوچستان نيز در اين مراسم ضمن تسليت به مناسبت شهادت جمعي از مرزبان حادثه تروريستي خاش - زاهدان اظهار داشت: در اين استان سه محور اصلي افزايش توليد، جذب سرمايه‌گذار غيربومي و مصرف بهينه شناخته شده است که از وزارت نيرو در جهت پيشرفت و توسعه در اين محورها درخواست داريم تا نگاه ويژه تري به منطقه داشته باشند.
عليرضا پرند مطلق افزود: مدير عامل سابق توانسته موفق عمل کند و اميدوارم به همان اندازه که وي در پيشرفت صنعت برق سيستان و بلوچستان سعي و تلاش کرده ما هم بتوانيم با برنامه ريزي و مديريت در جهت توسعه اين استان گام برداريم.
به گزارش ايرنا در اين مراسم که با حضور مديرعامل شرکت توانير کشور و جمعي از علما و مسئولان سيستان و بلوچستان برگزار شد عليرضا پرنده مطلق به عنوان مديرعامل برق منطقه اي اين استان معارفه و از زحمات و تلاش هاي محبعلي قزاق جاهد مديرعامل اسبق تقدير به عمل آمد.
9908**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳