Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:01:27 GMT

کمپین انتخاباتی سندرز پولدار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۲۳۳

«برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت و یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که روز گذشته نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور را اعلام کرد، در مدت ۱۲ ساعت توانست بیش از ۴ میلیون دلار کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی‌اش دریافت کند.

کمپین انتخاباتی برنی سندرز در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود: این کمک‌های مالی از حدود ۱۵۰ هزار اهداکننده در ۵۰ ایالت مختلف آمریکا اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور میانگین رقم اهدایی ۲۷ دلار بوده است.

کمک‌های مالی اهدا شده به کمپین انتخاباتی برنی سندرز دو برابر رقمی است که «کامالا هریس» نماینده دموکرات کالیفرنیا در ۲۴ ساعت نخستِ پس از اعلام نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری جمع‌آوری کرد. اهداکنندگان در مدت ۲۴ ساعت فقط ۱.۵ میلیون دلار کمک‌های مالی به کمپین انتخاباتی کامالا هریس اهدا کردند.

برنی سندرز در حالی روز گذشته وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد که پیش از این دستکم ۱۱ دموکرات نامزدی خود را برای این انتخابات اعلام کرده‌اند و یا گفته‌اند که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

سناتور سندرز در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) ضمن اعلام نامزدی‌اش برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: ما در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، انقلاب سیاسی را آغاز کردیم و اکنون زمان آن است که انقلاب را پیش ببریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا انتخابات ریاست جمهوری دلار ریاست جمهوری انتخابات مصاحبه انقلاب انتخابات ریاست جمهوری دلار مصاحبه سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود