Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@10:37:43 GMT

شالکه 2-3 منچسترسیتی؛ برد کاریزماتیک

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۳۲۷

شالکه 2-3 منچسترسیتی؛ برد کاریزماتیک

پپ گواردیولا به لطف ذکاوت سانه و استرلینگ، با پیروزی در آلمان به انگلیس برگشت. 

طرفداری- منچسترسیتی در دیدار رفت از دور اول مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مهمان شالکه بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ | ۱ اسفند ۱۳۹۷

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا | مرحله یک هشتم نهایی

ورزشگاه: ولتینز آرنا

داور: کارلوس دل سرو (اسپانیا)

گلزنان: نبیل بن طالب (۳۸ و ۴۵) برای شالکه | سرخیو آگوئرو (۱۸)، لروی سانه (۸۵) و رحیم استرلینگ (۹۰) برای منچسترسیتی

اخراج: نیکولاس اوتامندی (۶۸)

ترکیب ابتدایی دو تیم

شرح گل‌ها

شالکه ۰-۱ منچسترسیتی؛ آگوئرو (۱۸): توپ ربایی عالی داوید سیلوا از پاس فاهرمان برای بروما، با پاس عرضی این هافبک اسپانیایی برای آگوئرو همراه شد تا این مهاجم آرژانتینی دروازه بدون نگهبان جلوی خودش را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالکه ۱-۱ منچسترسیتی؛ بن طالب (۳۸): شوت کالیجوری با برخورد به دست اوتامندی بلوکه شد. داور پس از مشورت بسیار با کمک داور ویدیویی، سر انجام نقطه پنالتی را نشان داد. بن طالب پشت ایستاد و آن را بر خلاف جهت پرش ادرسون وارد دروازه کرد.

شالکه ۲-۱ منچسترسیتی؛ بن طالب (۴۵): در پی ارسالی که به محوطه جریمه تیم مهمان صورت گرفت، فرناندینیو با دستش سلیف سانه پیش تاخته را متوقف کرد تا داور برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم بن طالب پشت توپ ایستاد و این بار ادرسون فکر او را به درستی خواند ولی دستان قدرتمندی برای مهار ضربه این هافبک الجزایری نداشت تا معدنچی‌ها از حریف پیش بیافتند. 

شالکه ۲-۲ منچسترسیتی؛ سانه (۸۵): کالیجوری در منطقه‌ای مناسب برای شوتزنی، استرلینگ را با خطای خود متوقف کرد. لروی سانه پشت توپ ایستاد و به زیبایی هر چه تمام تر آن را به کنج بالایی دروازه فرستاد.

شالکه ۲-۳ منچسترسیتی؛ استرلینگ (۹۰): ضربه بلند ادرسون در یک سوم دفاعی شالکه به استرلینگ رسید و او خیلی راحت با یک تنه زدن به مدافع حریف، با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه نوک پای هوشمندانه خود، توپ را وارد دروازه کرد.

خلاصه بازی

اضافه می‌شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)

گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون را مشاهده می کنید.

دانلود (8.5MB)

دیگر خبرها