Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس با اعتماد به نفس می‌گوید آن ها می‌توانند نتیجه شکست مقابل اتلتیکو مادرید را در تورین جبران کنند. 

طرفداری- مکس الگری، سرمربی یوونتوس پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید، در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

نیمه دوم زشت بازی کردیم، اشتباهاتی مرتکب شدیم، اتلتیکو مادرید، از این حیث که بتواند یک بازی را بدون شوت در چارچوب به پایان برساند، خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما روی یک ضدحمله، توپ را از دست دادیم و همین‌ها منجر به گلزنی اتلتیکو مادرید شد. ما نیمه دوم یک شوت در چارچوب هم نداشتیم. اتلتیکو روی ضربات شروع مجدد بسیار هجومی بود و ما را به دام انداخت. اکنون فرصت این را داریم که نتیجه را برگردانیم، باید به برگرداندن نتیجه باور داشته باشیم، بازیکنانی را در اختیار خواهیم داشت، اکنون زمان ابراز پشیمانی و ناامیدی نیست. می دانستیم که بازی سختی است، اتلتیکو مادرید همیشه تلاش می‌کند شما بدترین بازی خودتان را ارائه کنید. نیمه اول سریعتر توپ را رد و بدل می‌کردیم، اما نیمه دوم بسیار بد بودیم. نیمه دوم رویکردمان بد بود، به همین سادگی. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد، ناامیدی بعد از این نتیجه بسیار زیاد است، اما می‌توانیم نتیجه را برگردانیم. راحت نخواهد بود، اما می‌توانیم نتیجه را برگردانیم و به این بارو داریم. 

الگری ادامه داد:

باید سریعتر توپ را رد و بدل می‌کردیم تا بتوانیم فضاسازی کنیم. نیمه دوم نتوانستیم این کار را انجام دهیم و بعد از گل دوم، سازماندهی تیم از هم پاشید و خطر گل سوم را هم احساس کردیم که اصلا قابل قبول نیست. خوشبختانه گل سوم را دریافت نکردیم و نتیجه 2-0 را به راحتی میتوانیم برگردانیم. هنوز نمرده ایم، ما حتی پس از باخت 3-0 خانگی مقابل رئال مادرید هم در برنابئو، به بازی‌ها برگشتیم، حالا اینکه بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در خانه برگزار می‌شود به کنار. باید تمرکزمان را حفظ کنیم و با روحیه بالا به مصاف بازی برگشت برویم، میتوانیم هر چیزی را برگرددانیم. 

با توجه به دفاع سرسخت اتلتیکو، یوونتوس چگونه می‌تواند مقابل چنین تیمی در تورین به گل برسد و گلی هم دریافت نکند:

اکنون نمی‌دانم چه تاکتیکی باید برای بازی برگشت اتخاذ کنم و نمیدانم آن زمان چه بازیکنانی در اختیار خواهم داشت. باید صبور باشیم و بتوانیم توپ را به حرکت در بیاریم و آن ها را مجبور کنیم که به ما فضا بدهند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد