Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:25:52 GMT

تذکر به روحانی درباره واگذاری کیش به چین

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۴۶۵

 علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول اسفند) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

**تذکر عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر به وزیر کشور، علی‌رغم پیگیری‌های مکرر مبنی بر حل مسئله تردد مردم صبور جزیره خاش و عدم صدور اسناد مالکیت نسبت به این مهم اقدام عاجل را خواستار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**تذکر عباسعلی پوربافرانی به وزیر کشاورزی؛ علت افزایش بی‌رویه قیمت سویا و عدم نظارت.

**تذکر علی گلمرادی به وزیر کشور؛ ضرورت توجه و بررسی حوادث اخیر مخصوصا تیراندازی و اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آرامش مردم توسط افراد ناشناس در سطح شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و ایجاد رعب و وحشت در منطقه.

**تذکر احمد صفری به وزیر نفت؛ علت عدم اجرای مصوبه هیئت دولت برای اختصاص سهمیه صادرات سوخت برای مرزنشینان استان کرمانشاه چیست؟

**تذکر علی اسماعیلی به وزیر نیرو؛ عدم پیگیری پروژه آبرسانی به شهر سرخ‌رود و 17 روستای محمودآباد و توقف سد سرخ‌رود با وجود پیمانکار.

**تذکر علی ابراهیمی نماینده شازند به وزیر کشاورزی؛ اقدام عاجل در خصوص تامین کود شیمیایی و اصلاح روش توزیع آن.

**تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس‌‌جمهور؛ خواهشمند هستیم درباره واگذاری کیش به دولت چین تجدیدنظر کنید.

**تذکر سید حمایت میرزاده به وزیر نیرو؛ علت بی‌توجهی و عدم تعیین و تکلیف صدور حکم مدیران حوزه‌های مربوطه در استان اردبیل چیست؟

**تذکر امیر خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی؛ اجازه ندهید فرودگاه همدان که با ده‌ها میلیارد تومان تکمیل شده امروز با سوء‌مدیریت و عدم پیگیری برخی پروازها از جمله مشهد تعطیل شود و مردم در نزدیکی عید بلاتکلیف شوند.

**تذکر شکور پورحسین نماینده پارسآباد به وزیر راه و شهرسازی درباره برقراری سریع پرواز تهران - پارک‌آباد.

**تذکر علی جلیلی نماینده مراغه به وزیر کشور درباره عدم رعایت ضوابط انتصاب شهردار توسط وزارتخانه.

**تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ ثبت‌نام خودرو با قیمت پنج درصد زیر قیمت بازار که دلالان تعیین می‌کنند، نشان از ضعف و ناتوانی وزارت متبوع در مدیریت بازار و پیروی از دلالان خودرو است. معلوم نیست آن وزارتخانه باید بازار را مدیریت کند یا بازار و دلالان وزارتخانه را مدیریت کنند.

**تذکر علی وقفچی نماینده زنجان به وزیر اقتصاد؛ تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش و کارکنان وزارت بهداشت و درمان.

**تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به وزیر اقتصاد؛ چرا پس از کنترل قیمت شمش آلومینیوم در بازار بورس مجددا قیمت این محصول رو به افزایش است و عرضه آن به دلیل نامشخص در حال کاهش است؟

**تذکر وحدتی به رئیس‌‌جمهور؛ دستور اکید و انقلابی و تدبیر لازم برای قطع و جلوگیری افزایش قیمت بازار ارز، کالا و خودرو.

**تذکر سیده حمیده زرآبادی به وزیر راه و شهرسازی؛ صدور دستور برای تسریع در واگذاری واحدهای مسکن مهر.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عضو هیئت رئیسه جلسه علنی رئیس جمهور تیراندازی امام خمینی هیئت دولت کود چین استان اردبیل فرودگاه مشهد وزیر راه و شهرسازی وزیر کشور معدن خودرو وزارتخانه آموزش و پرورش وزارت بهداشت افزایش قیمت مسکن امام خمینی چین دولت نفت هیئت رئیسه روحانی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیداحسان خاندوزی در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: یادمان است که در موضوع انتقال استقلال و پرسپولیس به دولت چه گفتند. بعضا عنوان می شد که "از این حرف ها گوشمان پر است و بسیار ابلاغ شده اما دولت ها در ایران چنین اراده‌ای از خود نشان نمی‌دهند". اما امروز شاهدیم که امروز با یک همت و همدلی جمعی بین تمام ارکان و خانواده ورزش کشور شاهد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم.

به نقل از ایسنا وی افزود: امروز بحمدالله در حوزه دو باشگاه پرطرفدار و مردمی، یکی از پروژه های ناتمام دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

وزیر امور اقتصادی با بیان اینکه ما نسبت به اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیردولتی اراده جدی داریم، گفت: در اسفند ۱۴۰۰ یعنی شش ماهه اول شروع به کار دولت گام اول یعنی موضوع افزایش سرمایه پرسپولیس و استقلال و خصوصی سازی آنها و واگذاری ۱۰ درصد سهام آنها به مردم صورت گرفت.

خاندوزی تاکید کرد: جای مجموعه های بزرگ کشور در بازار سرمایه خالی است که مقدمات حضور آنها را فراهم می کنیم. با وزارت نفت مذاکره می کنیم که پالایشگاه بزرگ خلیج فارس را وارد بورس کنیم. با وزارت صمت وارد مذاکره شدیم که پروژه های جذاب معدنی کشور را به مشارکت مردمی و تامین مالی جمعی مردمی، فراخوان کنیم.

وی با بیان اینکه واگذاری باید بر اساس اهلیت و تخصص باشد، گفت: در دولت سیزدهم واگذاری های چندان زیادی نداشتیم. شاید یکی از موارد مهم آن واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس بود که به یک مجموعه تخصصی واگذار شد. نگاه ما بلندمدت است که دوباره این واگذاریها برگردد. یعنی متقاضیان کسانی باشند که کار حرفه ای را خوب انجام دهند.

وزیر اقتصاد درباره حق پخش تلویزیونی سرخابی ها گفت: امیداریم این موضوع و مواردی که می تواند منجر به درآمدهای پایدار دو باشگاه شود به سرانجام برسانیم و دغدغه میلیون ها هوادار این دو باشگاه برطرف شود.

به گفته خاندوزی، استفاده از مدیریت های غیردولتی باید تکمیل شود که ما آرام آرام بخش های غیردولتی را برای مدیریت بنگاه های اقتصادی داشته باشیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899039

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود