Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:33:22 GMT

میوه شب عید در سردخانه‌های همدان ذخیره شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۵۱۳

میوه شب عید در سردخانه‌های همدان ذخیره شد

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ذخیره میوه شب عید در همدان انجام شد گفت: برای تأمین گوشت مرغ و میوه شب عید در همدان هیچ مشکلی نداریم. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

مهدی نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه مشکلی در ذخیره میوه شب عید وجود ندارد اظهار داشت: 100 درصد سیب از آذربایجان و 90 درصد پرتقال شمال در سردخانه‌های همدان ذخیره‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفیان با بیان اینکه نمی‌توانیم میزان ذخیره سازی میوه شب عید را اعلام کنیم گفت: تنها می‌توانم بگویم که سال گذشته 485 تن سیب و 980 تن پرتقال در استان ذخیره‌سازی شد ولی امسال خیلی فراتر از این میزان ذخیره‌سازی شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان در مورد گران بودن قیمت پرتقال و سیب در بازار همدان عنوان کرد: این افزایش قیمت موقتی و به سبب صادرات میوه است و به زودی رفع می‌شود.

قیمت میوه، تره‌بار ‌و مواد پروتئینی در تهران؛ چهارشنبه یکم اسفند‌ماه + جدولذخیره‌سازی 900 تن میوه شب عید در خراسان جنوبی آغاز شدمیوه شب عید با کم‌ترین قیمت در کردستان توزیع می‌شود

وی با اشاره به نقل قولی از سوی اتحادیه میوه مبنی بر اینکه هنوز وضعیت ذخیره میوه در همدان مشخص نیست این ادعا را رد کرد و افزود: این سخن را قبول ندارم و نمی‌دانم مبنای این صحبت‌ها چیست در حالی که میوه شب عید در 3 سردخانه همدان ذخیره شده است.

نجفیان اظهار داشت: قیمت در حاشیه بازار است و ما تأمین کننده بازار نیستیم بلکه تنظیم کننده هستیم بر این اساس طبق نظر استاندار و اعضای ستاد تنظیم بازار قیمت و زمان توزیع میوه شب عید در استان تعیین می‌شود ضمن اینکه چادرهای منتخب توزیع تا 13 فروردین موظف به توزیع خواهند بود تا مسافران نوروزی در همدان مشکلی از نظر تامین میوه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در صورت موافقت استاندار همدان با برپایی نمایشگاه بهاره، برگزاری این نمایشگاه را در محل نمایشگاه های دائمی همدان خواهیم داشت و در آنجا نیز عرضه گوشت و غیره به قیمت دولتی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد