Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@04:56:17 GMT

وزیر علوم از پارک علم و فناوری یزد بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۸۲۰

وزیر علوم از پارک علم و فناوری یزد بازدید کرد

به گزارش ایرنا، منصور غلامی در این بازدید از موسسه ها و شرکتهای مستقر، مجتمع در دست احداث فرهنگی، رفاهی و ورزشی و مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و زیست فناوری دیدن کرد.
در این بازدید داریوش پور سراجیان رئیس پارک علم و فناوری یزد توضیحاتی درباره روند فعالیت این مرکز ارائه کرد.
هم‌اکنون 262 شرکت در پارک علم و فناوری یزد مستقر هستند و افزون بر 900 شرکت نیز از این مجموعه خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، عصر چهارشنبه در سفری 2روزه وارد یزد شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.
بهره برداری از 2 طرح عمرانی و دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه‌ های نخستین روز سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان یزد بود.
شرکت در آیین گرامیداشت سی امین سال تاسیس دانشگاه یزد، بازدیداز طرح های عمرانی و فناوری سایت اصلی دانشگاه یزد و دانشگاه های اردکان و میبد و حضور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از برنامه های دومین روز سفر غلامی به یزد اعلام شده است.
استان یزد حدود یکصد هزار دانشجو دارد که در 68 مرکز آموزش عالی به تحصیل مشغول هستند و از این تعداد حدود 14 هزار نفر در دانشگاه یزد تحصیل می کنند.
دانشگاه یزد افزون بر 400 عضو هیات علمی و 100 رشته تحصیلی دارد.
این استان بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌ میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
7532/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آموزش عالی دانشجو علم و فناوری علوم تحقیقات و فناوری یزد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری، رسانه‌ای، قرآنی و علوم انسانی به همت دانشگاه سوره و با همکاری معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عبدالله بیچرانلو استاد دانشگاه و محقق علوم اجتماعی و نعمت الله سعیدی نویسنده و منتقد فرهنگی و مهدی زاده‌حسین سردبیر تلویزیونی محفل برگزار خواهد شد. همچنین دبیر علمی نشست محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر رسانه است.

زمان برگزاری دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کامیاران، دانشگاه سوره، طبقه ۳ است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6096884 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است