Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه در گرو ایمان به خدا، تکیه به ظرفیت های داخلی و استفاده از حضور جوانان مومن در عرصه های مختلف جامعه است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ اکبر فتوحی چهارشنبه شب در جمع تعدادی از خواهران پایگاه های بسیج شهرستان مهریز افزود: ظرفیت های بسیارخوبی در کشور و استان یزد وجود دارد که باید مسئولان از آنها برای غلبه بر مشکلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آمریکا و برخی کشورهای منطقه فقط به دنبال حفظ منافع خود، ضربه زدن به انقلاب و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند باید با هوشیاری و بصیرت کامل توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خودباوری، توجه به ارزش ها، مدیریت جهادی، روحیه انقلابی، وحدت و احساس تکلیف در قبال کشور و نظام موجب توسعه کشور و خدمت به مردم خواهد شد.
فتوحی یادآور شد: ترویج فرهنگ شهادت، افزایش فعالیت های اعتقادی در مدارس و مراکز آموزش عالی، تدوین برنامه، شناسایی توانایی های داخلی و بهره گیری درست از آنها باید در اولویت قرار گیرد.
فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد به نقش تاثیرگذار زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: بصیرت زنان و دختران مبارز و غیور ایران به دلیل شرکت آنان در جلسه های معنوی نقش اساسی در توفیق نظام داشته است.
فتوحی خاطرنشان کرد: دشمن ارزش های معنوی و حجاب و عفاف بانوان و دختران را نشانه رفته است و باید با هوشیاری و کار فرهنگی مداوم این توطئه را نقش بر آب کرد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
نیمی از جمعیت شهرستان مهریز در پایگاه مختلف مقاومت بسیج حضور دارند .
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج زنان خودباوري مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»