Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بر اساس بررسی و ارزیابی صورت‌گرفته توسط تیم داوری در مسابقه عکس اردوی مشهد بسیج دانشجویی کازرون، نفرات زیر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

کریم ایزدی، احسان رضایی و سعید نجفی که کار داوری این مسابقه را بر عهده داشتند در پیامی آورده اند: برخی تصاویر جایشان بین تصاویر برتر خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب سوژه، کادربندی، نور و زبان تصویر از نکات مهمی است که عکاسان محترم حتما در مسابقات بعدی به آن توجه کنند؛ چند تصویر تنها به دلیل نوشته‌های روی عکس انتخاب نشدند؛ به این دلیل که تصویر به تنهایی باید احساس مخاطب را تکان دهد، نوشتن جمله روی عکس به عنوان یک ابزار کمکی محسوب می‌شود و عیار تصویر را کمرنگ می‌کند.

نفر اول: خانم فاطمه سرگوان از دانشگاه سلمان فارسی

نفر دوم: آقای هادی غصنفری از دانشگاه پیام‌نور

نفر سوم: آقای عبدالله نجم آقای عبدالله نجم از دانشگاه آزاد

نفر چهارم: خانم دهداری از دانشگاه آزاد

نفر پنجم به صورت مشترک: خانم زهرا رئوف و مهسا داورپناه از دانشگاه آزاد

بر این اساس خانم  فاطمه سرگوان از دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان نفر برتر در  مسابقه عکس اردومشهد انتخاب شده و ۲۰ اسفندماه به اردوی راهیان نور مناطق عملیات جنوب، اعزام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند