Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری بسیج از فارس، نوذر امامی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز، با بیان اینکه بین‌الحرمین شیراز برای گردشگران آماده‌سازی می شود گفت: طراحی شهر باید به گونه‌ای باشد که برای مردم دلپذیر و نشاط‌‌آور باشد.

وی افزود: در راستای پر کردن فضای خالی مجتمع تجاری بین‌الحرمین و جذاب‌تر کردن فضا برای گردشگران و زوار الحاق‌بخشی از کاربری‌های بین‌الحرمین به کاربری‌های خدماتی با طراحی شهر بازی فکری در سطح استانی و ملی، ایجاد فضای مناسب برای خانواده و همچنین بالا بردن امنیت در محدوده‌ بافت قدیم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی بر ایجاد زمینه کسب و کار برای سرمایه‌گذاران و اشتغالزایی تأکید کرد و افزود: کلیات این طرح تصویب شد و مقرر شد کمیسیون به منظور بررسی بیشتر این طرح، از مجتمع بازدید کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت اجرای این طرح با در نظر گرفتن مطالعات کارشناسی تأکید کرد و گفت: این طرح باید با ذوق، هنر و رضایت مردم همراه باشد.

رئیس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر شیراز با بیان اینكه در این کمیسیون، هدف‌های عملیاتی در برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر شیراز نیز بررسی شد، ادامه داد: در زمینه کالبدی و شهرسازی، جذابیت سطح شهر باید در بافت فرسوده و بافت جدید در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به نبود میدانی برای تعامل مردم در شیراز افزود: باید در راستای تحقق این مهم، تنها به مباحث ساختمان‌سازی توجه نشود و ابعاد نرم‌افزاری را نیز برای دلپذیر شدن شهر مدنظر قرار داد.

امامی یادآور شد: افزایش سطح حفظ و احیای باغ ها به‌عنوان هدف عملیاتی بررسی شد و میزان حفظ و احیا باغ‌های قصردشت به‌عنوان شاخص ان درنظر گرفته شد.

وی از افزایش سطح فضاهای شهری به‌عنوان هدف عملیاتی یاد کرد و افزود: مقرر شد در شاخص این هدف عملیاتی تعاریف تفکیک و احکام شاخص‌ها تعیین شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن