Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علیزاده شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران با اشاره به وقوع حوادث در محیط کار، اظهارکرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۳۸ مورد حادثه ناشی کار از در استان گیلان رخ داده است.

علیزاده  با بیان اینکه حوادث ناشی از کار در ساختمان افزود: در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی حوادث ناشی از کار در استان گیلان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به فوت هشت نفر و نقص عضو ۱۸ نفر در این حوادث، گفت: بیشترین علت وقوع حوادث در کار، سقوط از پرتگاه‌ها، رعایت نکردن نکات ایمنی، گیرکردن لباس در دستگاه‌های صنعتی و برق گرفتگی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان آموزش کارگران و کارفرمایان، حضور کارشناسان ایمنی و فعال بودن بخش حفاظت فنی در کارخانه‌ها را از علل کاهش حوادث ناشی از کار در استان  عنوان کرد.

علیزاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۷۸ مورد از کارگاه‌های ساختمانی بازرسی شد که یک کارگاه به علت رعایت نکردن نکات ایمنی پلمب شد.

کد خبر 4548324

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث عباس علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه در ۱۴ کیلومتری محور خلخال - سرچم اعزام شدند.

به گزارش هلال احمر اردبیل، وی اظهار کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو دنا با یک دستگاه پراید، ۲ نفر جان باخته و هشت نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، بیان کرد: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند