Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود ارجینی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اعزام نیروهای این جمعیت به مناطق محروم بیان کرد: كاروان سلامت مربوط به واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر می باشد که به مناسبت ايام دهه فجر به ١٧ روستا خدمات داوطلبی ارائه كردند و حضور این افراد و ارایه خدمات به مردم این مناطق، كاملا داوطلبانه و رايگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:رسالت حوزه داوطلبان ایجاد حلقه اتصال بین توانمندان برای رفع نیاز مناطق کم بهره است و در این راستا طی یک ماه گذشته با هماهنگی تیم های درمانی از جمله پزشکان عمومی و متخصص، پیراپزشکان و داوطلبان، خدمات رسانی ارایه شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین ضمن اشاره به تعداد نیروهای متخصص این داوطلبین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کاروان سلامت با مشارکت 23 پزشک، 12 پیراپزشک و داوطلبان و کارکنان هلال احمر استان به چهار هزار نفر خدمات متنوع درمانی، تحویل داروی رایگان، توزیع بسته های غذایی، توزیع بسته های فرهنگی و لوازم التحریر،
طرح نیابت (عیادت از بیماران نیازمند مناطق محروم)، کار در روستا (تعمیر لوازم تاسیساتی خانواده های نیازمند)، ارائه شد.

ارجینی عنوان کرد: در اجرای برنامه های محرومیت زدایی همچنین یکی از داوطلبان این جمعیت یک دستگاه پرتابل با تجهیزات کامل یونیت دندانپزشکی در اختیار جمعیت قرار داد.

وی افزود: ارایه خدمات داوطلبی در قالب برنامه های محرومیت زدایی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار داشته و این برنامه ها از طریق تامین منابع زیستی مناطق محروم و انجام خدمات فرهنگی و بهداشتی اجرا می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین اضافه کرد: جمعیت هلال احمر برای ارایه خدمات بیشتر خود به شهروندان در پی افزایش مشارکت های مردمی از طریق توسعه خانه ها و پایگاه های داوطلبی است.

گفتنی است جمعیت هلال احمر در ایام دهه فجر از اول بهمن ماه لغایت ۲۵ بهمن ماه به ارائه خدمات درمانی - معیشتی و فرهنگی در مناطق محروم پرداخته است.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است