Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@19:58:36 GMT

آیا عمل جراحی مهم سهراب مرادی منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۵۸۶

با وجود اعلام قطعی نیاز سهراب مرادی به عمل جراحی، حالا ممکن است نظر پزشکان در این خصوص تغییر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، چند روز قبل بود که بعد از مصدومیت ناگهانی سهراب مرادی از ناحیه کمر، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد با معاینات دقیقی که انجام شده، این قهرمان وزنه برداری باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در شرایطی که مسابقات مهمی برای کسب سهمیه المپیک در پیش است، بارها این سوال مطرح شد که امکان درمان مصدومیت سهراب مرادی بدون عمل جراحی نیست که مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی جوابشان به این سوال منفی بود.

حالا بعد از گذشت چند روز و در حالی که همه منتظر اعلام زمان عمل جراحی سهراب مرادی بودند، خبرهایی به گوش می رسد که شاید جراحی منتفی شود. در همین راستا ابتدا با رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری تماس گرفتیم. باقری ترجیح داد پاسخگویی در این زمینه را به رییس فدراسیون پزشکی بسپارد و خودش با اعلام اینکه علائم مصدومیت سهراب مرادی تغییر کرده، صحبتی درباره عمل جراحی این وزنه بردار انجام نداد.

سپس با نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که در ایران هم نیست، تماس گرفتیم. او در این باره گفت: فعلا با مسئولان فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفتیم تا زمانی که وضعیت سهراب به صورت دقیق مشخص نشود، صحبتی در این باره نکنیم. معاینات جدیدی صورت گرفته و ممکن است مصدومیت مرادی بدون نیاز به جراحی قابل درمان باشد. در روزهای آینده تصمیم نهایی را در این مورد اعلام می کنیم.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که کمتر از 10 روز دیگر جام بین المللی فجر به میزبانی تهران به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک برگزار خواهد شد و نزدیک به 2 ماه دیگر هم مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهراب مرادی وزنه برداری عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز، هافبک چلسی، تنها 10 از زمان جراحی به زمین کمپ کوبهام بازگشت. این بازیکن 23 ساله پس از شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

فرناندز که از ابتدای فصل جاری مورد انتقاد شدید قرار داشت، تایید کرد که مدت زیادی را با درد بازی می‌کرد. او پس از جراحی‌اش خطاب به هواداران چلسی نوشته بود:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم."

فرناندز به تازگی تمرینات سبک در سالن بدنسازی را آغاز کرده بود و ساعتی قبل با انتشار تصویری اعلام کرد که به زمین چمن بازگشته است.

ستاره آرژانتینی در استوری اینستاگرامش با عکسی از حضور در محل تمرین چلسی نوشت:"دلم برای شما تنگ شده است. به زودی برمی‌گردم."

فصل برای فرناندز تمام شده و اکنون تمام تمرکز او روی بازی در کوپا آمه‌ریکا است. این مسابقات قرار است از تاریخ 15 ژوئن آغاز شود و این بازیکن جوان امید زیادی دارد تا در فهرست بازیکنان مدنظر لیونل اسکالونی قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور