Web Analytics Made Easy - Statcounter

برهان صلواتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات به 2 هزار و 691 فقره طرح پرداخت شده و مبلغ مصوب نیز یک هزار و 930 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به اینکه طرح های ارسال شده با بانک های عامل سه هزار و 760 فقره است، افزود: سهم این تعداد طرح از تسهیلات، چهار هزار و 674 میلیارد ریال است و برای هشت هزار و 315 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان طرح های مصوب اشتغال پایدار روستایی در بانک های عامل استان را 2 هزار و 715 فقره اعلام کرد و یادآور شد: مبلغ مصوب برای این طرح ها یک هزار و 920 میلیارد ریال بود که زمینه اشتغال جدید برای پنج هزار و 120 نفر را فراهم می کند.
صلواتی با اشاره به اینکه بطور میانگین با 380 میلیون ریال در کردستان می توان برای یک نفر شغل ایجاد کرد، اضافه کرد: متوسط سرمایه گذاری لازم برای هر طرح در استان 710 میلیون ریال است.
براساس آمار ثبت شده در تابستان امسال نرخ بیکاری در کردستان 11،3 درصد بود که این میزان در کشور 11،5 درصد است.
استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 روستای دارای سکنه و 187 روستای خالی از سکنه است.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان کردستان اشتغال بیکاری سرمایه گذاری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان

حجت‌الله شهبازی گفت: جهش جذب تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۲ زمینه‌ساز جهش تولیدات باغبانی با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

او با بیان اینکه سال گذشته با جذب تسهیلات ۱۱۵ میلیارد ریالی در حوزه مکانیزاسیون نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد رشد ۱۴ برابری بودیم گفت: تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۱ معادل ۸.۴ میلیارد ریال جذب شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این تسهیلات در حوزه ادوات باغی، گیاهان دارویی و گلخانه‌ای جذب شده است.

حجت‌الله شهبازی گفت: بین شهرستان‌های استان، ملایر با جذب ۵۵ میلیارد ریال رتبه اول، تویسرکان با جذب ۲۷ میلیارد ریال رتبه دوم و شهرستان بهار با جذب ۱۰ میلیارد ریال رتبه سوم استان را از آن خود کرده اند.

او توسعه مکانیزاسیون باغبانی را به منظور افزایش تولید محصولات باغبانی از نظر کمی و کیفی حائز اهمیت دانست و گفت: این مهم کاهش هزینه‌های تولید را نیز در پی دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه امکان تولید و عرضه محصولات با قیمت پایین از دیگر مزایای توسعه مکانیزاسیون باغات است گفت: رقابت‌پذیری در بازار‌های خارجی از دستاورد‌های کاهش هزینه تولید و توسعه مکانیزاسیون به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی