Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- آخرین مرحله از سومین دوره مسابقات لیگ نجات غریق باشگاههای کشور روز پنجشنبه در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی در خصوص این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات لیگ نجات غریق که از ششم دی ماه آغاز شده شامل دو مرحله استخری و دو مرحله ساحلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا دهدشتی افزود: مرحله نخست بخش استخر مسابقات در تهران و مراحل دوم و سوم در بخش ساحلی نیز در بوشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: تیمهای دانشگاه آزاد، ارمغان مشهد، قدس خوزستان، عقاب حکمت نهاجا، نیروی زمینی ارتش، غدیر گرگان، اروند، امداد نجات دریایی بوشهر، آکادمی خوشبخت و مقاومت در این مسابقات شرکت دارند.
او گفت: در مجموع سه مرحله پیشین رقابتها تیمهای دانشگاه آزاد، ارمغان مشهد و نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاهای نخست تا تا سوم قرار دارند.
7507/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نجات غريق مسابقات ليگ مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد

در شرایطی که فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف طرح حمله زمینی به رفح از سوی جامعه بین‌الملل رو به افزایش است، ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای بیرون راندن فلسطینیان از شرق رفح در نوار غزه است.

به گزارش فارس، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرده است که ارتش اسرائیل، در آستانه حمله برنامه‌ریزی شده خود به رفح از فلسطینیان درخواست کرده تا شرق رفح را تخلیه کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا فلسطینیان را به مناطق المواصی و خان یونس منتقل کند و برخلاف انتقادات شدید بین‌المللی حملات زمینی به رفح را به بهانه نابودی حماس آغاز کند.

حماس در پیامی هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حمله به رفح، پیک‌نیک نخواهد بود و اشغالگران تاوان سنگین هر گونه ماجراجویی را خواهند داد و شکست خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اشغالگران به رفح
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است