Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@06:04:01 GMT

دویچه بانک وام‌های ترامپ را تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۱۶۱

دویچه بانک وام‌های ترامپ را تمدید می‌کند

پول‌نیوز - روز چهارشنبه مقامات دویچه‌بانک علیرغم نگرانی نسبت به اینکه ترامپ پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، به موقع وام‌های خود را پرداخت نکند، در نظر دارند تاریخ‌های بازپرداخت این وام‌ها را تمدید کنند.

شرکت ترامپ ۳۴۰ میلیون دلار وام گرفته است که موعد بازپرداخت آنها، سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی است و در صورت پیروز شدن ترامپ در انتخابات۲۰۲۰ این کشور، این اتفاق در طول دوره دوم ریاست‌جمهوری او خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارشات حاکی از این است که مقامات بانک، در مورد بازپس‌گیری وام از رییس‌جمهوری که در کرسی قدرت است، نگران هستند و در نظر دارند مهلت بازپرداخت را تا ۲۰۲۵ میلادی تمدید کنند.

در نهایت، بانک به دلایلی نامشخص تصمیم گرفته است فعلا اقدامی در این زمینه نکند، اما هیچ تجارت دیگری با ترامپ انجام نخواهد داد.

اریک، پسر دونالد ترامپ، در این مورد گفت: این کاملا بی‌اساس است. شرکت املاک ما یکی از شرکت‌هایی است که با پایین‌ترین نرخ وام، فعالیت می‌کند. همه دارایی‌های ما تحت مالکیت کامل خودمان قرار دارند و برای معامله، آزاد و بدون مشکل هستند. بخش کمی از املاک ما وام مسکن دارند که این وام نسبت به ارزش آنها، بخش کوچکی را تشکیل می‌دهد.

زمان‌های درازی است که دویچه بانک با ترامپ تجارت می‌کند، گزارشاتی که در اوایل این ماه منتشر شد، نشان داد که رییس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی به دنبال دریافت وامی از این بانک آلمانی برای خرید زمین گلفی در اسکاتلند بوده است. نیویورک‌تایمز گزارش داد که این بانک با نگرانی از بازپس‌گیری وام از رییس‌جمهوری که هنوز در مسند قدرت است، این درخواست را رد کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دویچه بانک ترامپ پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، هرچند فضاپیمای ویاژر یک هنوز داده های علمی درستی به زمین نمی فرستد اما اکنون اطلاعات قابل استفاده درباره سلامت و وضعیت عملیاتی سیستم های مهندسی خود ارسال می کند.

ویاژر یک نخستین شی ساخت انسان بود که در سال ۱۹۷۷ میلادی به فضا پرتاب شد و حدود ۳۵ سال بعد از منظومه شمسی خارج و وارد فضای بین ستاره ای شد. پس از آن نیز ویاژر ۲ به فضا فرستاده شد. این فضاپیما هنوز هم فعال است و با زمین ارتباط برقرار می کند.

هر دو کاوشگر تنها ابزارهای ساخت انسان هستند که فضای خارج از تاثیر خورشید را بررسی می کنند. البته در نوامبر ۲۰۲۳ میلادی ویاژر یک پس از ۱۱ سال اکتشاف و در فاصله ۲۴ میلیارد کیلومتری زمین ارتباط سیستم رایانشی این فضاپیما با تیم پروژه روی زمین قطع شد.

تیم عملیات ویاژر یک ناسا در ماه مارس سال جاری میلادی سیگنال دیجیتالی به فضاپیما ارسال کردند تا سیستم FDS آن را وادار کنند کل حافظه ابزار را به زمین بفرستد. این تخلیه حافظه به مهندسان و محققان اختلالی را نشان داد که در نتیجه یک کد معیوب در یک تراشه به وجود آمده بود. از بین رفتن این کد سبب شد اطلاعات علمی و مهندسی ویاژر غیرقابل استفاده شود.

مهندسان ناسا نمی توانند به طور فیزیکی این تراشه را تعمیر یا جایگزین کنند اما آنها می توانند از راه دور کد معیوب را در جای دیگری از حافظه FDS قرار دهند. هرچند هیچ یک از بخش های حافظه به اندازه ای بزرگ نیست که کد را به طور کامل در خود جای دهد این تیم می تواند بخش مذکور را به چند قسمت تقسیم در بخش های جداگانه قرار دهد.

کد خبر 6086088 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت