Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نتیجه کسب شده توسط شاگرانش مقابل یوونتوس راضی است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش با وجود مردود اعلام شدن یک گل تیمش با استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) در نهایت با برتری 2 بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) مقابل یوونتوس گام بزرگی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازگشت بازیکنانی همچون کوکه و کاستا قادر بودیم بازی هوشمندانه‌ای مقابل تیم خیلی قدرتمندی که بازیکنان خیلی قدرتمندی هم دارد، ارائه دهیم.

سرمربی روخی‌بلانکو که هر بار شاگردانش در بازی رفت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر پیش افتاده‌اند، در نهایت از آن مرحله صعود کرده‌اند، تصریح کرد: باید از حداکثر موقعیت‌هایی که نصیب‌مان می‌شد، نهایت استفاده را می‌بردیم و به نظرم نتیجه خیلی خوبی در واندا متروپولیتانو کسب کردیم. می‌دانیم که در بازی برگشت باید با یک تیم بزرگ، با یک قهرمان در تورین بازی کنیم، از این‌رو انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم.  

کیه‌لینی: اتلتیکومادرید بیشتر یک تیم ایتالیایی است تا اسپانیایی

سیمئونه در خصوص حرکت ناشایستش پس از سوت پایان این بازی گفت: زمانی که بازیکن بودم در بازی لاتزیو با بولونیا این حرکت را کرده بودم و دوباره در این بازی به عنوان مربی این کار را کردم تا به هواداران نشان دهم که ما شجاعت لازم را داریم! هدف از این حرکت هم تیم مقابل نبود و تنها این حرکت را به سوی هواداران خودی انجام دادم.

وی ادامه داد: حرکت من البته زیبا نبود اما احساس کردم که نیاز به انجام دادنش هست. بازی سختی بود، ما سخت جنگیدیم و دیه‌گو کاستا هم سختکوشی بالایی داشت، این در حالی است که صد درصد آماده نبود. باید با آن حرکت نشان می‌دادم که چه حسی دارم. تنها می‌توانم از کسانی که از این حرکت من ناراحت شدند، عذرخواهی کنم اما این حرکت را از صمیم قلبم انجام دادم!

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سیمئونه لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمئونه لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس اتلتیکو مادرید سیمئونه لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است