Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی به رییس کمیسیون صنایع و معادن ماموریت داد تا در جلسه ای ویژه موضوع افزایش قیمت خودرو را هر چه سریعتر پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی این مطلب را در جلسه علنی روز پنجشنبه مجلس و در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی نماینده مردم تهران درباره گرانی قیمت خودرو بیان کرد و اظهار داشت: کمیسیون صنایع مسئول پیگیری این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع هر چه سریعتر برای بررسی این موضوع جلسه ای را بگذارد و آن را پیگیری کند.
بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم تهران در تذکر خود اظهار داشت: در روزهای اخیر قیمت برخی خودروها به شدت افزایش پیدا کرده و مجلس هم تصمیم خاصی در این خصوص نگرفته است.
وی خطاب به لاریجانی گفت: پیشنهاد من این است کمیسیون های صنایع و معادن و اصل نود را مامور بررسی موضوع کنید زیرا یک مشکل و معضل جدی است.
به گزارش ایرنا، بازار خودرو در هفته های اخیر با جهش قیمت انواع خودروها بویژه تولیدات داخلی مواجه بوده و حتی دو خودروساز بزرگ که اقدام به فورش فوری محصولات خود کرده اند، قیمت محصولات خود را با نرخ هایی نزدیک بازار آزاد عرضه می کنند.
سیام**9121**1058*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده