Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@03:02:51 GMT

چهره های مشهور ایرانی متولد 2 اسفند + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۹۱۵

به گزارش پارس نیوز، روز تولد چهره های مشهور ایرانی برای بسیاری از هوادارانشان مهم است . این روزها که شبکه های اجتماعی در بین مردم گسترش یافته و هنرمندان هم حضور فعالی در این شبکه های دارند روز تولد چهره های مشهور ایرانی برای هوادارانشان جذاب تر شده است زیرا میتوانند از طریق این شبکه های اجتماعی سالروز تولد هنرمند محبوبشان را تبریک بگویند و از مهم ترین اتفاقات زندگی آنها مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی که در دوم اسفند متولد شدند آشنا میکنیم.

این چهره های مشهور ایرانی در 2 اسفند متولد شدند

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین بازیگر کشورمان در 2 اسفند متولد شد

مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال 19 ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد. گلچین از سال 68 و بعد از بازی در مجموعه تلویزیونی ازدواج پرماجرا ، تا سال 85 از تلویزیون دور بود. بالاخره بعد از 13 سال با مجموعه تلویزیونی زیرزمین به تلویزیون بازگشت.

مسعود فروتن

مسعود فروتن نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در 2 اسفند سال 1324 در آمل متولد شد و پس از انقلاب اسلامی با ورود به دانشکده هنرهای دراماتیک مدرک لیسانس خود در زمینه کارگردان سینمایی را نیز دریافت نمود.

مسعود فروتن کارگردان و مجری کشورمان در 2 اسفند متولد شد

او بیش از سه دهه است که به فعالیت سینمایی و تلویزیونی مشغول است و در کارنامه هنری اش، بیش از 150 تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دیده می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی تولد تلویزیون تئاتر بازی سینما و تلویزیون انقلاب اسلامی ایرانی پارس متولد پارس نیوز چهره های مشهور 2 اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شدند
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • نخستین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شد
  • اولین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه خوزستان متولد شدند
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد