Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه علمیه استان اردبیل گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تولید علم با رویکرد توحیدی و اسلامی مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حوزه علمیه در این خصوص از نهادهای پیشتاز است، اظهار داشت: در آغاز دهه پنجم انقلاب منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جوانان را به عنوان یکی از مهمترین ارکان این بیانیه و مخاطبان آن قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساختن جامعه و تمدن اسلامی از مهمترین اهداف پیش روی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: عمل به بیانیه گام دوم باید با رویکرد تمدن‌سازی محقق شود و تمدن‌سازی میسر نخواهد شد مگر با تولید علم و دانش مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی.

آل‌هاشم: مقام معظم رهبری در ‌بیانیه "گام دوم" قله و مقصد ‌را برای مسئولان ترسیم کردندفعال اصلاح‌طلب: بیانیه گام دوم انقلاب حجت را بر همه مسئولان تمام کرد«منشور اقتصاد در گام دوم»|چگونه مسیر 200 ساله توسعه را 20 ساله طی کنیم؟+فیلم

رئیس حوزه علمیه استان با تاکید به اینکه انقلاب در گام اول خود فراز و نشیب‌هایی داشت و در عین حال دستاوردهای علمی و اجتماعی متعددی حاصل شد، گفت: در گام دوم تولید علم با رویکرد توحیدی و اسلامی مورد تاکید است و مبانی علوم اسلامی را حوزه علمیه همچون سال‌های گذشته تولید و به جامعه ارائه می کند.

نوروزی با اشاره به اینکه این امر بیشتر بر عهده جوانان خواهد بود، اظهار کرد: حوزه علمیه از مراکز مهم تولید علوم دینی و اسلامی است و امید می‌رود اقدامات شاخصی در راستای تحقق بیانیه گام دوم محقق شود.

آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه از 27 اسفند ماه

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ثبت‌نام سال آینده حوزه علمیه و آغاز به کار آن از 27 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه حوزه علمیه قم در سه پایه ثبت‌نام کنند که برای برادران پایه‌های، نهم و دهم، یازدهم و دوازدهم و فارغ التحصیلان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رئیس حوزه علمیه استان با تاکید به اینکه برای داوطلبان نظام قدیم نیز شرط سنی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: آزمون حوزه علمیه 30 فروردین ماه سال 98 برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه 28 و 29 اسفند ماه توزیع خواهد شد.

نوروزی مزایای تحصیل در حوزه علمیه را تحصیل، خوابگاه و تغذیه رایگان و همچنین کمک هزینه تحصیلی برشمرد و اظهار کرد: مراحل ورود به حوزه علمیه ثبت نام، آزمون، مصاحبه، میثاق طلبگی، دوره ثبت و اقتباس، تحقیقات میدانی از شخص و در نهایت اخذ صلاحیت‌های جسمانی و روانی و صدور کد تحصیلی است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفت و گوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولت های ثالث در خصوص این موضوع تصریح کرد.

وی گفت: بدون تردید دولت های ذیربط می‌توانند در پرتو همکاری های دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است