Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@10:48:03 GMT

معروف ترین هتل و تفریحگاه های جهان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۳۰۶

معروف ترین هتل و تفریحگاه های جهان (+عکس)

پول‌نیوز -بسیاری از گردشگران در کل دنیا، به دنبال مکانی برای تفریح و دور بودن از شلوغی و پاک کردن ذهنشان از هر گونه مشغله ای هستند. در بسیاری از شهرهای دنیا بهترین هتل و تفریحگاه های جهان برای استراحت وجود دارند که در بین مردم همان منطقه و گردشگران بسیار محبوب هستند. در ادامه برخی از معروف ترین هتل و تفریحگاه های جهان معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








لا سلطانا، مراکش
هتل لا سلطانای مراکش همانطور که از اسمش بر می آید، در مراکش است. این هتل را می توان جز برترین هتل و تفریحگاه های جهان دانست که در عین حال مجلل نیز هست. این هتل در گذشته خانه ای در این منطقه بوده است. در این هتل، رستورانی در تراس وجود دارد که لذت غذا خوردن در چنین فضایی که دارای منظره بسیار زیبایی از مراکش قدیم است، را به شما می بخشد.

اوما بای کومو پوناخا
در کشور بوتان، بهترین هتل اوما بای کومو پوناخا است که فضایی بسیار زیبا را به همراه دارد. این هتل در بین بهترین هتل و تفریحگاه های جهان دارای مناظر بسیار زیبا از باغ های اطراف خود است. از جمله امکانات این هتل، آب گرم شامبهالا است که دارای خواص درمانی هست. در این هتل چند روزی را می توان در فضایی بسیار دلنشین و سرسبز سپری کرد.

لا سینک کودت
پاریس، شهر توریستی است که در آن هتل ها و اقامتگاه های بسیاری یافت می شود، اما در بین این ها، هتل لاسینک کودت بهترین است. معماری این هتل در بین معروف ترین هتل و تفریحگاه های جهان به سبک اروپای قدیم هست و به همین دلیل فضای بسیار دلنشینی را رقم زده و تجربه بسیار خوبی را برای مسافران به همراه دارد.

هتل مجلس
در کشور کنیا، جزیره ای به نام ماندا و در این جزیره تفریحگاهی به نام مجلس وجود دارد. این تفریجگاه در واقع هتل بسیار زیبایی است که در آن می توان چند روزی را از شلوغی و هیاهو به دور بود. در این هتل ویلاهایی در نظر گرفته شده که تمامی امکانات را دارا هستند. برای آنکه به این هتل برسید، راه زمینی وجود ندارد و باید از قایق استفاده کرد. دور تا دو این هتل توسط روستایی به نلم شلا محاصره شده که منظره بسیار زیبایی را پدید آورده است.

آمانوی
بهترین تفریحگاهی که در ویتنام قرار دارد، آمانوی است. این هتل بر روی تپه قرار دارد و به همین دلیل منظره زیبایی از دریا و فضای سبز اطرافش را به همراه دارد. معماری این هتل هم سنتی و هم مدرن است و به همین دلیل زیبایی خاص خودش را دارد. به این هتل لقب بهشت زمینی داده شده است.

سونوا کایری
در کشور تایلند یکی از تفریحگاه های جذاب در جزیره کوه کود است. این تفریحگاه سونوا کایری بوده که در آن استفاده از گوشی موبایل ممنوع است و باید در آن با پای پیاده راه رفت. دلیل چنین کاری این است که از دنیای امروزی و شلوغی های آن دور باشید و در دل طبیعت آرامش پیدا کنید. سونو کایرو، فضایی جنگلی بوده که در کنار آن ساحل است. در اینجا تجربه آب گرم را خواهید داشت.

نائومی
در سنگاپور هتل بسیار متفاوتی به نام نائومی وجود دارد. این هتل دارای فضای بسیار دلنشینی است که هر فردی را به خود جذب می کند. از رستوران این هتل می توان منظره بسیار زیبایی از شهر را تماشا کرد.

سالویاتینو
یکی دیگر از بهترین تفریحگاه های دنیا در ایتالیا و فلورانس قرار دارد. این تفریحگاه سالویاتینو است که با توجه به قرارگیری آن بر روی یک تپه، دارای منظره بسیار زیبایی از فلورانس هست. این هتل در واقع ویلایی متعلق به قرن 15 میلادی بوده که بازسازی و مرمت شده است. این هتل را می توان جز لوکس ترین هتل های دنیا به حساب آورد. لوکس بودن آن فضایی بسیار دلپذیر به وجود آورده و همچنین برخورد بسیار خوب کارکنان آن باعث شده این تفریحگاه را جز بهترین ها بدانیم.

هتل بایرو آلتو
در لیسبون پرتغال بهترین و مشهورترین هتل، بایرو آلتو است. در این هتل می توان مناظر بسیار زیبایی از شهر را تماشا کرد. بایرو آلتو در محله چیادو که محله بسیار شیک و عیانی است، قرار دارد. برای میل کردن بهترین غذا در لیسبون، رستوران این هتل که در تراس سقف آن قرار دارد، بهترین گزینه است.

راس جودپور
در راجستان هند، بهترین هتل راس جودپور است که در میانه شهر قدیمی راجستان قرار دارد. مبلمان و وسایل این هتل بسیار خاص هستند و در آن امکانات و تجهیزات بسیاری برای گذراندن وقت وجود دارند. فضای این هتل بسیار دلنشین و آرامش بخش است.




منبع:همگردی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گردشگری پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد