Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه برگزاری نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای نخستین بار دستاورد 40 ساله شهرداری‌ها را در نمایشگاهی در استان هرمزگان به نمایش گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در عین حال که نمایشگاهی برای انعکاس دستاوردهای شهرداری کشور برگزار شده است، تجارب یک هزار و 276 شهرداری و 37هزار دهیاری که هر کدام می‌تواند الگویی برای شهرها و روستاهای دیگر باشد، به نمایش گذاشته خواهدشد؛ همچنین در کنار آن ورک‌شاپ‌هایی تخصصی در حوزه‌های مختلف و موضوعاتی همچون بازآفرینی،‌حمل و نقل عمومی، شهر هوشمند وشهر دانش‌محور که شهرداری‌ها را بیشتر درگیر آن هستند، برگزار خواهد شد که هر کدام می‌تواند منشا تحولات بزرگی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: تلاش می‌کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری‌های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری را که در بیانات اخیر مطرح کردند، رفع کنیم.

جمالی‌نژاد در پایان گفت: اقدام ارزشمندی که امروز اساس و پایه آن گذاشته می‌شود، شهرهای ایرانی - اسلامی است؛ همچنین عناصر و مفاهیم این شهرها احصا و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا تمدن ایرانی اسلامی در شهرها متبلور کنیم.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاشانی نژاد نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت : آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان آغاز شد.

او افزود : آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

کاشانی نژاد  گفت : در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه پارسال ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان داریم.

کاشانی نژاد گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر ، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 


دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی