Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی «توانمند سازی شیوه های انس کودکان و نوجوانان با نماز» به همت ستاد اقامه نماز و مشارکت مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ستاد اقامه نماز استان مرکزی در راستای توانمند سازی مربیان کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز دوره آموزشی توانمند سازی شیوه های انس کودکان و نوجوانان با نماز را با مشارکت مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای اول و پنجم اسفند ماه سال جاری برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دوره آموزشی به مدت 8 ساعت با حضور 70مربی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهرستان های اراک و شازند برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، فراگیران در این دوره از سرفصل های آموزشی نماز شناسی، آثار و برکات نماز، شیوه های دعوت به نماز، نقش مربیان در تربیت دینی و ترویج فرهنگ نماز از آموزش های حجت الاسلام سرلک از کارشناسان مرکز تخصصی نماز بهره مند می شوند.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان حادثه تروریستی اصفهان اردبیل حضرت عباس کلنگ زنی قیمت ارز و سکه قیمت طلا تربیت مربی دوره اموزشی ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس