Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج با حضور مدیر کل دامپزشکی استان قزوین و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی دامپزشکی در محل اداره دامپزشکی شهرستان آوج برگزار و  مجید رحمانی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد شد.

دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دکتر امین یوسفی رئیس پیشین این اداره از زحمات همکاران در مجموعه دامپزشکی شهرستان آوج، عملکرد این اداره را مثبت ارزیابی کرد و جابجایی مدیران را امری طبیعی دانست و تصریح کرد: در دوران مدیریت باید به نحوی کار کنیم که ضمن خدمات رسانی مطلوب و ارتباط مناسب با همکاران و مراجعین از خود یاد نیک برجا بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زینالی مدیریت را فرصتی برای ارائه خدمات به مردم تلقی کرد و افزود: حضور ما در دستگاه های دولتی  برای  ارائه خدمات به آحاد جامعه است و تمام سعی تلاش ما باید در رستای ارائه خدمت در چارچوب ضوابط به مراجعین و بهره برداران بخش دامپزشکی می باشد و حتی در صورت مواجهه با درخواست هایی که امکان انجام آن وجود ندارد می توان در کمال ادب و احترام مراجعین را توجیه کرد.

دکتر زینالی در بخش دیگری از صحبت هایش دامپزشکی را دستگاهی دانست که ماموران آن  طی یکسال حدودا 7 مرتبه به یک دامدار روستایی خانگی برای انجام امور واکسیناسیون و... مراجعه خواهند کرد و همچنین در کنار آن با خدمات رسانی به دامداری های صنعتی عضوی از خانواده خدمات رسان به تولید کنندگان فرآورده های پروتئینی هستیم.

دکتر زینالی در پایان ضمن معرفی مهندس مجید رحمانی به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج و انتصاب دکتر امین یوسفی به عنوان معاون اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا، آوج را دارای موقعیتی خاص دانست و تصریح کرد: مدیران باید در برابر مسئولیتی که بر عهده دارند پاسخگو باشند و ضمن ارتباط مناسب با سایر مدیران در دیگر دستگاه های اجرایی در مسیر ارائه خدمات به عموم مردم تلاش کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین تودیع و معارفه خانواده مراسم تودیع و معارفه واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: کار واکسیناسیون دام‌های سبک با مشارکت ۵۰ گروه دامپزشکی انجام می‌شود.
یارویسی افزود: بیماری آبله یکی از بیماری‌های مهم در بین دام‌های بین بیماری‌های دامی است  و در صورت بروز و شیوع منجر به خسارت‌های سنگین در دام‌های سبک به ویژه نابالغ می‌شود و تلفات زیادی را به بار می‌آورد.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: اجرای عملیات مایه کوبی دام در استان کاملاً رایگان است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله