Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی مازندران نیم فصل دوم را با مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید آغاز کرد و تا کنون نتایج قابل قبولی بدست آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نساجی مازندران نیم فصل دوم را با مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید آغاز کرد و تا کنون نتایج قابل قبولی بدست آورده است. نساجی با مجید جلالی پس از دو پیروزی برابر تیم‌های استقلال تهران وماشین سازی تبریز و تساوی برابرمقاومت تهران در بازی های دوستانه و تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در اصفهان و متوقف کردن تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک با همه ستاره هایش، در سومین حضورش روی نیمکت این تیم در شهرجم برابر تیم پارس جنوبی متحمل شکست سنگین ۳بریک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی به دنبال کسب امتیاز خانگی

هواداران تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر امیدوار به کسب حداقل امتیاز خانگی برابر تیم فولاد خوزستان هستند. درمقابل تیم فولاد خوزستان در چهار بازی که افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته، سه پیروزی ارزشمند برابر تیم های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، نفت مسجدسلیمان ویک تساوی بدون گل مقابل پارس جنوبی جم کسب کرده و آمار خوبی از خود در این تیم به نام خود برجای گذاشته است.

شرایط متفاوت دو تیم

نساجی درحالی درهفته نوزدهم این مسابقات دربازی خانگی برابر فولاد خوزستان قرارخواهد گرفت که هفته گذشته شکست سنگین سه بریک برابر پارس جنوبی جم را متحمل شده و با فولاد دراهواز با یک گل تیم صنعت نفت آبادن را مغلوب کرد. تا پایان هفته هجدهم این مسابقات تیم فولاد خوزستان با کسب ۲۵ امتیاز پشت سرتیم استقلال تهران در رده ششم جدول قرار دارد و برای دور نماندن از صف مدعیان برای کسب حداقل سهمیه آسیایی دراندشیه چهارمین پیروزی با افشین قطبی خواهد بود.

نساجی به دنبال چهارمین پیروزی فصل

درمقابل نساجی مازندران که تا پیش ازنیم فصل در نیمه دوم جدول قرار داشت و با کسب دو تساوی و به با شکست تیم های پایین جدولی، به نیمه اول جدول صعود کرده بود با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و امیدواراست با حمایت هواداران چهارمین پیروزی فصل خود را درورزشگاه شهید وطنی جشن بگیرد.
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است