Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@15:41:38 GMT

بیرانوند نقش مهمی در برد برابر پدیده داشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۰۳۰

به گزارش پارس نیوز، 

سهراب انتظاری،  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی بدی نبود ولی شاداب همیشگی را از پرسپولیس ندیدیم و فکر می کنم مهمترین دلیل آن هم حضور بازیکنان جدید و عدم هماهنگی کامل آنها با تیم بود.

او افزود: برد در این دیدار بسیار مهم بود، به لطف بد پنالتی زدن مشهدی ها و گلری خوب بیرانوند که نباید به سادگی از نقش او در این برد گذشت، سرخپوشان حریف خود را حذف کردند و به اعتقاد من علیرضا بیرانوند نقش مهمی در برد قرمزها برابر پدیده شهر خودرو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظاری درباره بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: کیفیت زمین مسجد سلیمان پایین است و فکر می کنم این مهمترین مشکل پرسپولیس خواهد بود، البته بازی با تیم های پایین جدولی سخت است و در بالای جدول هم رقابت حساسی میان پرسپولیس، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی است.

مهاجم پیشین قرمزهای پایتخت تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس با هماهنگی بازیکنان جدید در این دیدار بتواند بازی تماشاگر پسند ی از خود ارائه بدهد و باکسب 3 امتیاز به تهران باز گردد. به اعتقاد من پرسپولیس این توانایی را دارد که در لیگ و جام حذفی قهرمان شود، البته بازیکنان جدید باید خود را زودتر با تیم هماهنگ کنند. مطمئن هستم مهدی ترابی می تواند برای پرسپولیس ثمر بخش باشد اما باید قبول کرد او هنوز نتوانسته خودش را در پرسپولیس پیدا کند. هوادار فراموش نکند بازی کردن در پرسپولیس مانند تیم ملی سخت است و زمان می برد بازیکنان جدید بتوانند هماهنگ شوند و در این میان هواداران باید از آنها حمایت کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس نیمه نهایی جام حذفی خودرو نفت مسجد جدول رقابت پایتخت جام حذفی بازی پرسپولیس تیم ملی زمین مسجد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا

به گزارش "ورزش سه"، جرج کرتو سرمربی رومانیایی والیبال اسلوونی اسامی بازیکنان خود را جهت شرکت در لیگ ملتهای والیبال مشخص کرد که تمامی ستاره های این تیم همانند دیگر تیم ها حضور دارند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست ها:

پاسورها: گرگور روپرت، دژان وینچیچ، اوروش پلاسینشیچ، ناژدیچ و پرنوش

قطر پاسورها:تونچک اشترن، نیک موجانوویچ و شِشِک

سرعتی‌زن ها: یان کوزامرنیک، آلن پاژنک، جانز کرزیچ، ساشو اشتالکار، سوهادولنیک و کرزیچ

دریافت کننده ها:تاین اورنات، کلمن چبول، روک موزیچ، زیگا اشترن، روک براچکو، ماتی کوک، شن و ماروت

لیبرو ها: یانی کواچیچ، اوربن تومان و اوکروگلیچ

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی با اسلوونی بازی ندارد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!