Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@20:52:50 GMT

روایت ظریف از سفر علی لاریجانی به چین

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۰۹۷

روایت ظریف از سفر علی لاریجانی به چین

به گزارش جهان نيوز، ظریف که در سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به چین او را همراهی می‌کرد، در نوشتاری گفت: آقای لاریجانی رئیس مجلس را در سفر به پکن برای انجام گفتگو‌های مهم با رئیس‌جمهور شی و رهبران چین در خصوص شراکت جامع راهبردی دو ملت همراهی کردم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: دستورکار‌های اصلی عبارت بودند از: نقش ایران در ابتکار راه ابریشم جدید و همچنین تداوم همکاری‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش میزان، علی لاریجانی ظهر روز دوشنبه ۲۹ بهمن در راس هیئتی عازم پکن شد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدارزنگنه وزیر نفت و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس و فریدون حسنوند رئیس کمیسیون «انرژی» مجلس شورای اسلامی، لاریجانی را در این سفر همراهی کردند.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز امروز در گفتگو با خبرنگار میزان، با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس گفت: علی لاریجانی در این نشست گزارشی از سفر به کشور‌های چین و ژاپن به نمایندگان ارائه کرد.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اینکه اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارتباط مستقیم با مردم هستند، احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران زینلیان - سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت -در حاشیه همایش فرهنگی و آموزشی شوراهای اسلامی استان، ضمن قدردانی از دفتر امور شهری و شوراها در برگزاری این نشست، اظهار کرد: شوراهای اسلامی بعنوان تجلی اراده مردم در حکمرانی اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارتباط مستقیم با مردم هستند، احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها بسیار اثرگذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان با وجود جمع نخبگانی خوبی که در شوراها مسئولیت دارند برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا با استفاده از نظرهای بیان شده بتوانیم مسائل را بهتر از گذشته رفع کنیم.

زینلیان گفت: پیگیر امور اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا هستیم و اگر چالشی وجود دارد انتظار می‌رود به مدیریت استان و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری منتقل شود. وی عنوان کرد: بایستی همدلی و تعامل میان اعضای شورا و مدیران شهرستانی تقویت شود تا با همراهی و همکاری امور پیش رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بعنوان مثال بحث دفع پسماندهای پزشکی در سجزی چندین سال معضل بوده است اما با پیگیری شورای شهر سجزی و مدیریت استان این معضل در مسیر رفع قرار گرفته است از این رو درخواست می‌کنیم که شوراها در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند.

وی ادامه داد: طرح جامع دفع پسماند در کارگروه امور زیربنایی استان مصوب شده است و پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان، اجرایی خواهد شد.

زینلیان در خصوص فرایند انتخاب شوراهای برتر نیز، گفت: براساس شاخص‌هایی که از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ و برای شوراهای اسلامی شهرها و فرمانداران ارسال شد و براساس ۴۴ شاخص کمی که در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تنظیم و تدوین شده بود در مرحله نخست شوراهای شهرها در سامانه‌ای مشخص خود ارزیابی انجام دادند.

وی ادامه داد: خود ارزیابی توسط فرمانداران و دفتر امور شهری استانداری بررسی شد و برخی از شوراها بعنوان شوراهای برتر و شاخص انتخاب شدند.

زینلیان افزود: براساس شاخص‌های کیفی نیز ابتدا در هر شهرستان توسط شورای شهرستان و فرماندار آن شهرستان، شورای برتر شهرها انتخاب و سپس برگزیدگان در ارزیابی دوم توسط شورای استان و دفتر امور شهری استانداری بررسی شدند که در نهایت ۲۲ شهر به مرحله نهایی رسیدند و سه شورای شهر دهاقان، گلپایگان و بویین و میاندشت حائز رتبه برتر شدند که در این همایش از این سه شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 751555

دیگر خبرها

  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد