Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:04:30 GMT

3000 لیتر سوخت قاچاق در مرز بازرگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۱۵۰

3000 لیتر سوخت قاچاق در مرز بازرگان کشف شد

ارومیه - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: با تلاش ماموران مرزبانی مستقر در گمرک بازرگان، از کامیون های خروجی، سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی این مقدار سوخت کشف شده یک میلیارد و 320 میلیون ریال برآورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این راستا پنج دستگاه خودرو توقیف، پنج نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی بیان کرد: افراد سودجو با هدف کسب سود کلان در آن سوی مرز اقدام به جاسازی باک های غیرمجاز در کامیون های خود می کنند که ماموران مرزبانی بررسی ویژه ای را در زمان خروج انجام می دهند تا از سودجویی این افراد جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا در ماه های اخیر اختلاف قیمت سوخت سبب شده تا برخی از صاحبان اتوبوس ها و وسایل نقلیه ترانزیتی با هدف سودجویی بیشتر اقدام به قاچاق این مواد سوختی به کشورهای همسایه کنند.
شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
7132/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق سوخت گمرك بازرگان ماكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان