Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدصالح اولیا صبح امروز (پنجشنبه) در جشن سی سالگی دانشگاه یزد که با حضور وزیر علوم و جمعی از مسئولان ارشد استان و جامعه دانشگاهی کشور برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت آموزش عالی کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، اظهار کرد: بحران‌های مالی از جمله چالش‌های جدی جامعه دانشگاهی است که به حمایت کامل مسئولان ارشد کشور نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لزوم ساماندهی آموزش عالی را از دیگر دغدغه‌های جامعه دانشگاهی دانست و افزود: جهت حرکت دانشگاه باید تغییر کند و بیشتر در امور توسعه کشور دخالت داده شوند.

رئیس دانشگاه یزد در ادامه با بیان اینکه جامعه دانشگاهی باید با تقویت انسجام درونی بیش از پیش برای پیشرفت کشور موثر باشند، گفت: دستگاه‌هایی که به نوعی در عملکرد آموزش عالی تأثیر دارند باید نقش این مهم در توسعه کشور را به رسمیت شناخته و حمایت کنند.
دکتر اولیا با اشاره به ظرفیت جامعه دانشگاهی در تسهیل کردن مسیر توسعه کشور، تصریح کرد: متأسفانه آن طور که باید و شاید جامعه دانشگاهی در برنامه ریزی‌های کلان کشور دخالت داده نمی‌شوند و این مهم باید اصلاح شود.

وی تدوین برنامه‌های منسجم آموزشی و متناسب با نیازهای جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: اساتید و روئسای دانشگاهی هم باید بیش از پیش نسبت به یکپارچگی برنامه‌های توسعه ای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ 283 / 167 دانشگاه یزد بحران مالی جامعه دانشگاهی ساماندهی آموزش عالی انسجام درونی دکتر محمدصالح اولیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه یزد بحران مالی جامعه دانشگاهی ساماندهی آموزش عالی انسجام درونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب