Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از گزارش سازمان لیگ فوتسال به دلیل صورت تخلفاتی از سوی عراقی زاده، قائم مقام و رضا لک، سرمربی تیم گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه در کانال‌های مجازی مطالبی را مرتبط به سازمان لیگ فوتسال و کمیته انضباطی نسبت داده اند، از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از مصاحبه و انتشار بیانیه باشگاه به شرح فوق درخور صدور قرار دستور موقت می‌باشد لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نفرات فوق از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتسال معلق و محروم هستند و باید روز شنبه ۴ اسفند ماه در کمیته انضباطی حضور داشته و توضیحاتی را در خصوص تخلفات خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جاوید: حواشی بازی گیتی‌پسند و حفاری در اهواز، از قبل برنامه ریزی شده بود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با حوادثی همراه بود که مهم‌ترین آنها درگیری فیزیکی امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی هافبک ذوب‌آهن بود که فیلم آن در تمامی رسانه‌ها منتشر شد و همچنین درگیری لفظی مهدی هاشمی‌نسب با یکی از اعضای نیمکت تیم ذوب‌آهن بود که تصاویر آن منتشر شد.

در همین رابطه امیرحسین روشنک ناظر ویژه این دیدار به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تصاویر برخی اتفاقات به وضوح موجود است. گزارش را به صورت آنلاین صبح امروز به کمیته انضباطی ارسال کردیم. در مورد برخی صحنه‌ها آن قدر مشخص است که چیزی دور از چشم کسی نمانده است. تمامی مواردی که لازم بوده تا به کمیته انضباطی داده شود در اختیار این کمیته قرار گرفت. از قبل مسابقه تا بعد از آن، هر اتفاقی افتاده به کمیته ارسال شده و از اینجا به بعد تصمیم‌گیری در مورد اتفاقات این دیدار با اعضای کمیته  انضباطی است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی