Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:28:48 GMT

ارتقاء جایگاه ورزشکاران تنیس روز میز ایران در جهان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۶۳۲

ارتقاء جایگاه ورزشکاران تنیس روز میز ایران در جهان

به گزارش خبرنگارمهر، علی قارداشی صبح پنج شنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌ تنیس روی میز که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور بیشتر فدراسیون‌ها با مشکل جذب اسپانسر مواجه هستند  اما ما توانستیم در این حوزه عملکرد خوبی داشتیم که پخش تلویزیونی مسابقات مردان و زنان تاثیر بسزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یکی از مهم‌ترین مشکلات ما که از مجلس و وزارت درخواست داریم رسیدگی کنند عوارض خروج است ما در سال گذشته ۴۷ میلیون تومان عوارض پرداخت کردیم این در حالی است که امسال ۲۵۰میلیون تومان هزینه عوارض پرداخت کردیم.

رئیس فدراسیون‌ تنیس روی میز ادامه داد:افزایش قیمت ها با افزایش بودجه ما همخوانی ندارد، بعد از والیبال، تنیس روی میز ششمین ورزش پرطرفدار دنیا است این امر سبب می‌شود به این رشته توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای نخستین مرتبه فینال قهرمانی جهانی که در کشور آلمان برگزارشد را سیمین رضایی قضاوت کرد و همچنین توانست عضو کمیته جهانی داوران شود و دیگر داور ما فینال مسابقات آسیایی جاکارتا را قضاوت کرد.

قارداشی بیان کرد:یکی از مهم‌ترین کارهایی که طی سال‌های اخیر انجام دادیم ارتقا رنکینگ تیم‌ها و بازیکنان در جهان بوده است.

وی تاکید کرد: به تازگی از هنگ کنگ مدرسی دعوت شده است و دوره مقدماتی عالی مربیگری را با چهار قبولی به پایان رساندیم که نشان دهنده جهش صددرصد در بخش آموزش است.

کد خبر 4548573

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند