Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:21:43 GMT

ارتقا جایگاه ورزشکاران تنیس روی میز ایران در جهان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۶۷۶

ارتقا جایگاه ورزشکاران تنیس روی میز ایران در جهان

به گزارش خبرنگارمهر، علی قارداشی صبح پنج شنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌ تنیس روی میز که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور بیشتر فدراسیون‌ها با مشکل جذب اسپانسر مواجه هستند  اما ما توانستیم در این حوزه عملکرد خوبی داشتیم که پخش تلویزیونی مسابقات مردان و زنان تاثیر بسزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یکی از مهم‌ترین مشکلات ما که از مجلس و وزارت درخواست داریم رسیدگی کنند عوارض خروج است ما در سال گذشته ۴۷ میلیون تومان عوارض پرداخت کردیم این در حالی است که امسال ۲۵۰میلیون تومان هزینه عوارض پرداخت کردیم.

رئیس فدراسیون‌ تنیس روی میز ادامه داد:افزایش قیمت ها با افزایش بودجه ما همخوانی ندارد، بعد از والیبال، تنیس روی میز ششمین ورزش پرطرفدار دنیا است این امر سبب می‌شود به این رشته توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای نخستین مرتبه فینال قهرمانی جهانی که در کشور آلمان برگزارشد را سیمین رضایی قضاوت کرد و همچنین توانست عضو کمیته جهانی داوران شود و دیگر داور ما فینال مسابقات آسیایی جاکارتا را قضاوت کرد.

قارداشی بیان کرد:یکی از مهم‌ترین کارهایی که طی سال‌های اخیر انجام دادیم ارتقا رنکینگ تیم‌ها و بازیکنان در جهان بوده است.

وی تاکید کرد: به تازگی از هنگ کنگ مدرسی دعوت شده است و دوره مقدماتی عالی مربیگری را با چهار قبولی به پایان رساندیم که نشان دهنده جهش صددرصد در بخش آموزش است.

کد خبر 4548573

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد