Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان از مساعدت ویژه وزارتخانه جهت تکمیل و بهره برداری استادیوم ورزشی شهید چمران آمل خبر داد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه یازده ساله استادیوم ورزشی شهید چمران با بیان اینکه اجرای پروژه استادیوم در دو فاز اول و دوم دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: فاز نخست آن شامل نصب صندلی، چمن مصنوعی، پیست و سرویس بهداشتی می شود در هفته دولت باید به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز دوم آن نیز در اسرع وقت دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اتمام این پروژه 50 درصد اعتبار وزارت ورزش و 50 درصد اعتبار از سوی استانداری مازندران تامین می‌شود.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز با بیان اینکه پروژه استادیوم ورزشی یازده سال پیش با مصوبه سفر ریاست جمهوری آغاز شد، بیان کرد: این پروژه با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه شد.

مازندران| مجتمع فرهنگی ورزشی آمل با حضور وزیر ورزش افتتاح شدورزش همگانی باید در استان کردستان گسترش یابدتحرک و ورزش بین دانش‌آموزان اردبیلی نهادینه می‌شود

هادی رحمتی با تاکید بر اینکه برای ادامه این پروژه به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: تلاش است تا فاز نخست آن چون نصب صندلی، چمن مصنوعی، سرویس بهداشتی آن در نیم فصل اول 98 به اتمام برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون روزانه 500 نفر برای پیاده روی و ورزش و نرمش از پیست استادیوم استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام