Web Analytics Made Easy - Statcounter

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، سه‌شنبه شب زمانی که بعد از بازی لیورپول و بایرن مونیخ به خانه برمی‌گردد متوجه می‌شود دزد به خانه‌اش زده و تعدادی از اشیا و لوازم منزل به سرقت رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پلیس انگلیس تایید کرد که خانه سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، زمانی که او به همراه تیمش مشغول بازی با بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده مورد دستبرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه سادیو مانه در آن زمان خالی از سکنه بوده و سارق یا سارقین، اشیایی مثل ساعت‌ها، گوشی‌های موبایل و سویچ‌های اتوموبیل را به سرقت برده‌اند.

 

سخنگوی پلیس لیورپول در این باره گفت:" ما از هر کسی که درباره این سرقت اطلاعاتی دارد درخواست می‌کنیم با پلیس تماس گرفته و در تحقیقات به ما کمک کند". به گفته این سخنگو تحقیقات درباره حادثه همچنان ادامه دارد.

 

این سخنگو در ادامه افزود:" می‌دانیم که بعضی از اشیای به سرقت رفته، به خصوص ساعتها از ارزش مادی بالایی برخوردار بوده. به این وسیله از کسانی که ممکن است سارقین برای فروش اشیای سرقتی با آنها تماس بگیرند درخواست می‌کنیم مراتب را به پلیس اطلاع دهند".

 

 

این اولین بار نیست که خانه سادیو مانه مورد دستبرد  واقع می‌شود. در نوامبر 2017 هم زمانی که مانه برای شرکت در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان به همراه لیورپول در انگلیس حضور نداشت خانه‌اش با حمله سارقین مواجه شده بود. در آن زمان، سارقین، در شیشه‌ای خانه دژان لوورن، دیگر بازیکن لیورپول، که در نزدیکی خانه مانه قرار داشت را هم شکسته بودند.

 

علاوه بر مانه، روبرتو  فیرمینو، پپه رینا، دانیل آگر، ژرزی دودک، استیون جرارد، رابی کین و چندین نفر دیگر از بازیکنان لیورپول هم در گذشته با هدف قرار گرفتن خانه‌هایشان در زمان حضور آنها در مسابقات رسمی لیورپول مواجه شده بودند.

 

 

سادیو مانه لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سادیو مانه لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است