Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی به دلیل فراهم نبودن شرایط از سمت خود کنار رفت و هدایت تیم ملی کویت را برعهده گرفت. هفته پیش پس از گذشت حدود ۹ ماه از بلاتکلیفی تیم ملی و در آستانه بازی دوستانه مقابل تیم ملی روسیه، فدراسیون فوتبال علی رعدی را به عنوان مدیر فنی و شهناز یاری و زیور بابایی را به عنوان مربیان تیم ملی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز اسامی ملی پوشان برای حضور در اردوی تیم ملی معرفی شد تا ملی پوشان پس از ۹ ماه در اردوی ملی حاضر و خود را برای بازی دوستانه مقابل روسیه که در چند سال گذشته در اواخر سال برگزار می شود مهیا کنند. اردوی ملی پوشان درحالی از سوم اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد که ایستگاه پایانی رقابت‌های پلی آف لیگ نیز در همین روز برگزار خواهد شد و برخی از ملی پوشان در تیم های خود  و در اصفهان بازی دارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

* فرشته کریمی تهران
* فاطمه رحمتی، مهشاد سادات امیری، مهتاب بنایی، فرشته خسروی، فاطمه پاپی، سحر پاپی وطاهره مهدی پور از خوزستان
* نسیمه سادات غلامی، مریم نوری و فاطمه کریمی از فارس
* فاطمه اعتدادی،  هما آقایی، زهرا لطف ابادی، سهیلا رودسری، فاطمه ارژنگی، نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب و سحر زمانی از کرمان
* سارا شیربیگی، فرزانه توسلی، ارزو صدقیانی زاده، نسترن مقیمی و مهسا علی مددی از اصفهان

بازیکنان فوق عصر روز جمعه ۳ اسفندماه باید خود را به کادر فنی در مجموعه ورزشی یزدان معرفی کنند. این اردو تا روز سه شنبه ۷ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4548553 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان فرزانه توسلی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن