Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرامرضیه(سلام‌الله‌علیها) و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: در این مراسم که همزمان با شب ولادت یگانه دخت نبی اکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود، استاد عبدالله عارفی‌پور و ساعد اصلانی به قرائت قرآن می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن موجب ایجاد وحدت رویه در بین مردم می‌شود، گفت: قرآن مایه حیات و شفاست و اگر ما این کتاب آسمانی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم خیلی زودتر از چیزی که تصور کنیم تاثیر آن را در زندگی خود می‌بینیم.

 

محمدی با بیان اینکه برگزاری اینگونه محافل فرصت مناسبی است تا از تجربیات قاریان و حافظان استانی استفاده شود، تصریح کرد: مجالس قرآنی سبب ایجاد انگیزه در جوانان می‌شود.

 

وی، محافل انس با قران کریم را گامی مؤثر در راستای ارتقای مباحث و رشته‌های قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: این مراسم روز دوشنبه(6اسفند) همراه با فریضه جماعت مغرب و عشاء به صرف ضیافت شام برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل حادثه تروریستی زاهدان اصفهان بیانیه گام دوم انقلاب حضرت عباس انقلاب به روایت هنر خبرگزاری شبستان کلنگ زنی حضرت ام البنین سلام الله علیها مقام معظم رهبری میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها محفل انس با قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی