Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@04:48:57 GMT

بیشترین شمار مبتلایان به ام. اس در تهران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۸۱۹

دکتر جمشید کرمانچی در همایش سالانه مدیران عامل و مدیران ارشد انجمن ام اس کشور که در مشهد برگزار شد، افزود: پس از تهران بیشترین مبتلایان به ام اس در شهر‌های کرج، تبریز و اصفهان قرار دارند.

وی از اجرای بسته خدمتی ویژه بیماران خاص و صعب العلاج در ۲۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی کشور خبر داد و گفت: در این بسته کمک به امر درمان بیماران ام اس نیز پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمانچی گفت: در این چارچوب، تمام خدمات مورد نیاز تشخیصی، درمانی و مشاوره‌ای برای بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله ام اس در مراکز جامع تخصصی ارائه می‌شود که از این طریق هزینه پرداختی بیماران نیز کاهش می‌یابد.

روند رو به رشد تعداد مبتلایان به ام اس در کشور

در ادامه این همایش، دکتر محمدعلی صحراییان، نایب رییس انجمن ام اس ایران نیز گفت: تعداد مبتلایان به بیماری ام اس در کشور رو به افزایش است و طی یک دهه گذشته تعداد این بیماران افزایش چند برابری داشته است.

وی تعداد مبتلایان به ام اس را در کشور در یک دهه گذشته ۱۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۴۶ انجمن ام اس در کشور فعال است.

صحراییان اظهار کرد: انجمن ام اس ایران با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت، خانه امن بیماران ام اس بوده و تمامی انجمن‌ها باید در مسیر افزایش آرامش و کاهش اضطراب بیماران و خانواده‌های آن‌ها تلاش کنند.

نایب رییس انجمن ام اس ایران در پایان از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مرکز درمانی ام اس شمال شرق کشور در مشهد با همکاری خیّران سلامت، خبر داد.

 

منبع: وبدا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیماری ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیما،محمد بسام الجمل خبرنگار فلسطینی که در حمله هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به خانه‌اش در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. 

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ تاکنون به ۱۴۱ نفر افزایش یافت. 


دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان