Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:01:09 GMT

جلالی: بازی با فولاد یک چالش جدی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۹۹۵

جلالی: بازی با فولاد یک چالش جدی است

سرمربی تیم نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد از تماشاگران قائشمهری خواست فردا حتی یک جالی خالی در استادیوم شهید وطنی باقی نگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در آغاز این کنفرانس خبری گفت: ما از نظر تمرینی شرایط خوبی داشتیم و در زمانی می‌خواهیم با فولاد بازی کنیم که این تیم در بهترین وضعیت خودش قرار دارد و از 4 بازی 10 امتیاز گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان می‌دهد در وضعیت خیلی خوبی است و برای ما یک چالش خیلی جدی خواهد بود. مخصوصا در چنین شرایطی ما و همه بازیکنان‌مان باید اثبات کنیم که توان مقابله با این چالش‌ها را داریم و مطمئنم که فردا در کنار هواداران پرشمار‌مان که مطمئنم یک جای خالی هم در استادیوم نخواهد بود از شروع بازی یک تیم پرتوان خواهیم بود. با علم به این موضوع که می‌دانیم چه بازی سختی خواهد بود و انشالله سربلند از این بازی بیرون خواهیم آمد.

 

سرمربی تیم نساجی در خصوص آخرین وضعیت محمد عباس زاده گفت: از زمانی که من به نساجی آمدم، عباس‌زاده تنها نیمی از یک جلسه تمرینی را با تیم بوده، وقتی بازیکنی حدود 3 ماه آسیب‌دیده باشد نمی‌توانیم او را با یک هفته تمرین یا یک جلسه به شرایط مسابقه برسانیم. ما از این بازیکن باید مراقبت کنیم تا این آسیب‌دیدگی مجددا برنگردد و زمانی باید به شرایط مسابقه برسد که کاملا مطمئن باشیم. پزشک و بدنساز تیم هم برای عباس‌زاده برنامه‌ریزی کرده‌اند تا هرچه زودتر به شرایط مسابقه برسد.

 

مجید جلالی در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان که تا به این جای کار امتیازات حساسی را از نساجی گرفته است، گفت: این یک اتفاق است و در لحظه رخ می‌دهد. بازیکن ما در آن لحظه می‌خواست توپ را کنترل کند و بازیکن حریف را ندید و تصمیم داور یک تصمیم سختگیرانه است. این مسائل اتفاقاتی است که در یک لحظه رخ می‌دهد و متاسفانه در آن صحنه آن اتفاق افتاد و تیم ما آسیب دید.

 

 

سرمربی تیم نساجی درباره شایعاتی که درباره حضور بازیکن ازبکستانی در نساجی مطرح شده است، گفت: من تقریبا از اولین روزی که به نساجی آمدم درباره این بازیکن موکدا با باشگاه صحبت کردم و خیلی پیگیر شده‌ام ولی ظاهرا کارش درست نشده است. شما می‌توانید از باشگاه سوال کنید.

 

مجید جلالی در ادامه گفت: من می‌خواهم به همه هواداران‌مان بگویم که بازیکنان به شدت نیازمند حمایت و حضورشان در استادیوم هستند و می‌توانند از حضور هواداران انرژی مضاعف بگیرند. ما در بازی‌های خانگی‌مان به حمایت هواداران نیاز داریم چون در نیم‌فصل دوم بازی‌های سنگین و سختی در زمین خودمان خواهیم داشت، انشالله در کنار هم می‌توانیم روزهای خوب و امیدوارکننده‌ای در استادیوم خانگی‌مان داشته باشیم.

 

پایان بخش صحبت های سرمربی تیم نساجی در مورد محمد مهدی نظری بود: ببینید زمانی که من به نساجی آمدم نظری آسیب‌دیده بود و آرام آرام تمریناتش را شروع کرده و به مرور شرایط بهتری پیدا کرده است. وی در دقایقی که بازی کرده تاثیرگذار بوده است. شما می‌بینید که تک‌تک بچه‌های ما تلاش‌ می‌کنند. من بازی با پارس جنوبی را چندین بار نگاه کردم و ناراحت شدم ولی بیشتر به بچه‌های تیم‌ دلگرم می‌شدم. من از شما و همه هواداران می‌خواهم که بین بچه‌های تیم فرقی قائل نشوید چون همه خوب و نیازمند حمایت روحی هستند. وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید نیاز به زمان دارد تا شخصیتش قوی شود ولی ما با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، می‌توانیم زمان را کوتاه کنیم. بچه‌های ما فوق‌العاده هستند و همه را خوشحال خواهند کرد.

 

نساجی مازندران مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم