Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:08:15 GMT

همایش تاثیرپذیری بافت قدیم شهر اراک

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۰۵۴

همایش تاثیرپذیری بافت قدیم شهر اراک

ابوالفضل عباسی بانی، مسئول برگزاری همایش تاثیرپذیری بافت قدیم شهر اراک، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این موضوع در باور همه شکل گرفته است که شهر اراک شهری جدیدالتاسیس است، اما در این مراسم می‌خواهیم دیرینگی شهر اراک را ثابت کنیم.
عباسی بانی افزود: سخنرانان این مراسم اسماعیل شیعه دکترای شهرسازی و استاد دانشگاه علم و صنعت، یوسف نیک فام و عباسی بانی هستند و به تحلیل معماری شهر اراک می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: موضوعات سخنرانی درباره شخصیت فرهنگی زنده یاد مرتضی ذبیحی، دیرینگی حوزه تمدنی شهر اراک و تاثیرپذیری بافت قدیم شهر اراک از اصول شهرسازی دوره اسلامی ایران و شهرسازی اروپا می‌باشد.
عباسی بانی با اشاره به اینکه زمان و مکان برگزاری این همایش پنج شنبه ۲ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجتمع توریستی امیرکبیر، تالار خیام جنب شهربازی لاله است از عموم شهروندان اراکی دعوت کرد تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

انتهای پیام / م

تحلیل تاثیرپذیری بافت قدیم شهر اراک با حضور اساتید معماری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی شهرداری شهرداری معماری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر زیر مربوط به تهران در سال‌های دور هستند، در این تصاویر از اتوبوس‌های دو طبقه گرفته تا خیابان برفی و همچنین کیوسک‌های قدیمی تلفن دیده می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899212

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد