Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین حضور خود در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به تماشای نمایش «رستم و سهراب» نشست و با بازیگران این نمایش دیدار کرد.

او پس از تماشای این نمایش در توییتی نوشت: «نمایش «رستم و سهراب» را در تالار وحدت دیدم، کاری زیبا از معلولان آسایشگاه کهریزک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم فقط اسطوره‌ای در تاریخ نیست. رستم‌ها می‌توانند در کنارمان باشند. آنان که ناممکن‌ها را ممکن کردند. دست مریزاد به همه این عزیزان و کارگردان ارزشمند جناب آقای میرنصیری.»

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد تئاتر معلولان دیدار پارس نمایش اجرا ویلچر بازیگرانی وزیر ارشاد پارس نیوز رستم و سهراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش‌نامه‌خوانی «آسید کاظم‌» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریانِ این تماشاخانه اجرا می‌شود.

گفتنی است در این نمایش‌نامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر