Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با رای کمیته انضباطی از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتسال محروم شد و روز شنبه برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی است رای را روز دوشنبه صادر کرده است و دلیل تاخیر در اعلام رای به کمیته فوتسال و سازمان لیگ مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی امروز دیدار برگشت مسابقه حساس تیم‌های فوتسال گیتی پسند و حفاری اهواز برگزار می‌شود که در دیدار رفت تیم اهوازی با حساب ۳ بر ۲ بازی را به سود خود به پایان برد. این دیدار حاشیه‌های زیادی داشت و اصفهانی‌ها معتقد بودند حریف از شرایط میزبانی استفاده نادرست کرده است. پشت پرده اعلام رای کمیته انضباطی درست  چند ساعت قبل از شروع دیدار برگشت نیمه نهایی هنوز مشخص نیست، اما کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال که در راه اصفهان بود به خبرنگار ما گفت: من رای را ندیده ام و نمی‌دانم چرا امروز روی سایت فدراسیون منتشر شده است و باید این موضوع را پیگیری کنم و در حال حاضر در سفر اصفهان برای حضور در دیدار نیمه نهایی هستم.

سلیمانی ادامه داد: احساس می‌کنم کمیته انضباطی و آقای حسن زاده دچار اشتباه شده‌اند. چون برای طی کردن مراحل پرونده نظر دبیرکل، نیاز بود تا کمیته آن را به امضا برساند. تا عصر دیروز (چهارشنبه) هیچ نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

اظهار بی اطلاعی محرومان یعنی محمدحسین عراقی زاده و رضا لک از رای صادرشده توسط سازمان لیگ باعث شد تا ۴ ساعت قبل از شروع بازی تیم گیتی پسند دچار کلافگی شوند.

عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من اطلاعی از این محرومیت قبل از شروع بازی ندارم. تعجب می‌کنم از اینکه رای صادر شده است. امیدوارم به خیر بگذرد.

حالا با توجه به جو به وجود آمده در باشگاه گیتی پسند، بازیکنان این تیم مطمئنا پیش از بازی دچار سردرگمی شده اند.

امیرعلوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره این اتفاقات گفت: این رای مربوط به اتفاقات بازی گیتی پسند و حواشی پیش آمده نیست. رای مربوط به گذشته است که به تازگی توسط دبیرکل کمیته انضباطی عصر دیروز ابلاغ شد.

با این حال تیم گیتی پسند با حواشی پیش آمده در خانه بدون حضور رضا لک، سرمربی خود به مصاف تیم ملی حفاری خواهد پرداخت. بدون شک با توجه به اینکه بازی رفت در اهواز با باخت اصفهانی‌ها همراه شد، بازیکنان گیتی پسند با نگاهی انتقام جویانه چشم صعود به فینال این تورنمنت دوخته اند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتسال محروم شد

صعود ملی پوشان فوتسال ناشنوایان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد

انتهای پیام/

سرمربی و قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از هرگونه فعالیت فوتسالی محروم شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران