Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: ‌نسبت به شهدای مبارز پیش از انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی مقداری کم کاری کرده‌ایم. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سید محسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: هر حادثه و اتفاقی تاریخی پیامی دارد که انتقال  این پیام کار بسیاری مهمی است، این حوادث و اتفاقات در یک مقطع زمانی خاصی رخ داده که زمان آن سپری می‌شود و آنچه در این موضوع مهم است انتقال صحیح پیام که شامل اهداف، منویات و دیگر مسائل مورد نظر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در انقلاب حوادث و اتفاقات خرد و کلان بسیار مهم و زیادی داشتیم و هزینه بسیار زیادی برای این انقلاب اسلامی پرداخت شده ‌که این هزینه‌ها به دست آوردن انقلاب را بسیار سنگین و دشوار کرده‌ است.

لرستان| استکبار برای ضربه به انقلاب در تلاش است؛ مجاهدت شهدا در دفاع از وطنقم| شهدا با خون پاک خود بقای اسلام و انقلاب را رقم زدندیادواره شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان در گرگان برگزار شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تقدیر از برگزارکننده یادواره  در دزفول بیان کرد: یادواره‌ها یکی از عوامل انتقال پیام بوده و لازم است که به خوبی اجرا شوند اما ‌نسبت به شهدای مبارز پیش از انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی مقداری کم کاری کردیم که البته هر تلاش و کاری انجام دهیم نمی‌توانیم وظیفه و دینمان به شهدا را جبران کنیم.

وی گفت: با توجه به یادواره‌هایی که برای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شده ما متوجه می‌شویم که برای شهدای مبارز پیش از انقلاب کم کاری شده و این یادوراه‌ها که برای معرفی شهدای مبارز برگزار شده فرصتی برای نسل جدید و جوان بوده تا بدانند چه هزینه‌های سنگین و گرانی و چه زحماتی برای انقلاب کشیده شده است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز