Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:15:35 GMT

فرصت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ۹۸ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۵۳۱

فرصت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ۹۸ تمدید شد

فرصت ثبت‌نام در کنکور ۹۸ که تا پیش از این تا امروز اول اسفند اعلام شده بود، تمدید شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از تمدید فرصت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی 98 خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان تا روز دوشنبه 6 اسفند برای ثبت‌نام فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ظهر امروز تعداد 864هزار و 730 نفر در آزمون سراسری سال 98 ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون سراسری سال 98 در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14  تیرماه سال آینده برگزار می‌شود که کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 10 تا 12 تیرماه توزیع خواهد شد.

ابهام در شرط "معدل" برای ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور 98#از_ تسنیم_بپرسید: نحوه طراحی سؤالات و منابع درسی کنکور 98جای خالی دانشگاه‌های پرطرفدار در پذیرش دانشجو بدون کنکور

وی بیان کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری سال 98 دهه دوم مرداد ماه اعلام و انتخاب رشته نیز در همین ایام انجام خواهد شد که نتایج نهایی نیز نیمه دوم شهریور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان سنجش کنکور کارشناسی کنکور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور کارشناسی کنکور سازمان سنجش کنکور کارشناسی کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در نوبت اول آزمون سراسری، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کردند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد بودند. نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳