Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام جلیل طاهریان، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان سمنان در نشست با اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ مطالعه و ارائه گزارش فعالیت‌های انجمن خیرین کتابخانه ساز گفت: در دین مبین اسلام تأکید فراوانی در خصوص مطالعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب کمک خیرین و پیشبرد این هدف، انجمن خیرین کتابخانه ساز در استان سمنان ایجاد به ثبت رسیده است که در این راستا این انجمن با توجه به تجربه‌های موفق سایر تشکل‌های خیرین در حوزه فرهنگی و آموزشی تشکیل شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان سمنان با بیان اینکه جلب مشارکت و بهره‌گیری از کمک‌های خیرین برای ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی، مساعدت و همکاری در اداره کتابخانه‌های عمومی و مشارکت فکری و فرهنگی برای بهره‌برداری بهینه و ترویج مطالعه مفید در بین مردم، از مهمترین اهداف ایجاد این انجمن است متذکر شد: کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری کتابخانه‌های عمومی و طراحی و برنامه‌ریزی به‌منظور تشویق و ترغیب جوانان به مطالعه مفید با کمک رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی و تشویق و تجلیل از خدمات خیرین از دیگراهداف انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان سمنان است.

انتهای پیام / گ

جزئیات ایجاد انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در سمنان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار نشر وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد