Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، در پیام تبریک ولی تیموری معاون گردشگری کشور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری، آمده است:«در سپهر گردشگری جهان امروز ، تکیه زدن برجایگاه بلند و کسب سهم متناسب با توانمندی‌های خود از بازارهای جهانی ، ازجمله مطالبات  هر مقصد  گردشگری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید راهنمایان  تور ، به عنوان سفیران فرهنگی کشور ، نقشی بزرگ و وظیفه‌ای سترگ در تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران و ایجاد تصویری روشن ومثبت از واقعیات  وحقانیت این مقصد مهم جهانی در ذهن گردشگران بازارهای هدف بر عهده دارند و اهتمام جدی آنان در این امر منجر به ارزش‌افزایی شده و تاثیر فراوانی بر جلب و جذب درصد بیشتری از گردشگران بین‌المللی خواهد داشت.

امیداست با اتکا به تعهد ، میهن‌دوستی ، دانش  و پشتکار این همکاران سختکوش و تاثیرگذار شاهد توسعه و رونق روز افزون صنعت گردشگری کشور باشیم. نیکو فرصت روز جهانی راهنمایان گردشگری (۲۱ فوریه ۲۰۱۹ برابر با ۲ اسفند۱۳۹۷) را غنیمت شمرده، بدین سبب این روز مهم وخجسته را به حضور همه راهنمایان این صنعت تبریک و شادباش عرض کرده،  برای تک تک آنان  از درگاه پروردگار منان آرزوی توفیق و سرافرازی  می‌کنم.»

کد خبر 4548572 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد

تین نیوز

حمل بار ترانزیت از مبدا روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بنابر اعلام شرکت راه آهن ج.ا.ا و با پیگیری و دیپلماسی حمل و نقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از مبدا روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ مشخص شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری مشخص شد
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day