Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: امیر دریادار حسین خانزادی از آغاز به کار رزمایش دریایی ولایت ٩٨ خبر داد.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشست خبری، عنوان کرد: این رزمایش به مدت یک هفته از ابتدای اسفند در متراژ ٢ میلیون کیلومتر مربع در جریان خواهد بود. 
حسین خانزادی با بیان اینکه این رزمایش شامل ٤ فاز خواهد بود، اظهار کرد: این ٤ فاز شامل بازسازی جنگ واقعی، رژه یگان های شرکت کننده در رزمایش، نمایش قدرت و همچنین پرتاب انواع موشک ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به این که ایران برای هیچ کشوری خطر محسوب نمی شود، ادامه داد: توان نظامی جمهوری اسلامی ایران تنها جنبه‌ بازدارندگی و دفاعی دارد.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص مراحل انجام این رزمایش تصریح کرد: پرتاب موشک از زیر دریا، نشست و برخاست انواع پهباد، بمباران اهداف را می توان از جمله مراحل این رزمایش به شمار آورد. 
وی افزود: این رزمایش، به نوعی تمرین، نمایش توانمندی و سنجش آمادگی نیروی انسانی و نیز تسلیحات در نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود. برچسب ها: امیر دریادار حسین خانزادی ، ارتش ، رزمایش دریایی ولایت

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارتش رزمایش دریایی ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت