Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش با این که زیبا بازی می‌کند اما نمی‌تواند در نتیجه‌گیری خوب عمل کند.

به گزارش ایسنا، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ برتر مهم هستند و بازی آسان نداریم. صنعت نفت آبادان هم تیم محترمی است و کادر فنی و بازیکنان محترمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک داربی خوزستانی داریم.

او ادامه داد: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که نیاز به برد داریم. ما بازی‌های زیبایی انجام می‌دهیم. در بازی برابر پرسپولیس و پدیده واقعاً حق ما باخت نبوده است ولی به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. بازیکنان تلاش می‌کنند که اولین سه امتیاز نیم فصل دوم را بگیریم تا شرایط روحی ما بهتر شود. ان‌شاءالله فردا با توجه به محرومیت و مصدومیت دو، سه بازیکن‌مان بتوانیم بازی بسیار زیبایی مثل بازی‌های قبلی انجام بدهیم تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم تا سکوی پرتابی برای بازی‌های بعدی ما باشد.

بوستانی با بیان این که شرایط تیم ما را همه می‌دانند، خاطرنشان کرد: دست ما واقعاً از نظر بازیکن خیلی خالی است. در تمرینات و مسابقات بعضی‌ها مصدوم و محروم می‌شوند و ما جایگزین نداریم. با توجه به محرومیت ما نقل و انتقالات نداشتیم. ۶ امتیاز هم از ما کم شده است. ان‌شاءالله در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان کریم بوستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ

یوونتوس که رقیب اینتر در نیم فصل اول بود، حالا به زحمت برای کسب سهمیه تلاش می کند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. تیم مکس الگری در نیم فصل دوم سری آ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

به نقل از اوپتا؛ یوونتوس در ۴ بازی اخیر خود در سری آ به ۴  تساوی رسیده است. چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۲ و دوران کونته بی سابقه است. یوونتوس در ۱۴ بازی اخیر خود فقط دو برد داشته (مقابل فروزینونه و فیورنتینا) و موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده است. (۲ برد، ۸ تساوی و ۴ باخت) اگر جدول سری آ را بر اساس ۱۴ بازی آخر درنظر بگیریم، تیم الگری در رتبه شانزدهم قرار می گیرد. کسب تنها ۲ برد طی ۱۴ هفته سری آ برای یوونتوس حداقل طی ۴ دهه اخیر بی سابقه است.

نتایج یوونتوس در سال ۲۰۲۴ سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال