Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@16:17:22 GMT

آموزش ست کردن رنگ لباس‌ها

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۶۶۳

آموزش ست کردن رنگ لباس‌ها

ست کردن رنگ لباس برای بسیاری از افراد سخت است و نمیدانند هر رنگ لباس را باید با چه رنگی ست کنند به همین دلیل سعی میکنند همیشه رنگ‌های تیره و خنثی برای لباس هایشان انتخاب کنند. اگر دوست دارید بدانید هر رنگ با چه رنگ‌هایی قابل ست شدن است این مطلب را از دست ندهید، زیرا با ست کردن درست رنگ لباس هایتان خوشتیپ‌تر خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که رنگ‌هایی همچون سفید، مشکی و طوسی با اکثر رنگ‌های دیگر قابل ست شدن هستند و میتوانید آن‌ها را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید.

رنگ‌ها تاثیرات شگفت انگیزی روی روحیه ما دارند مثلا بد نیست که بدانید تماشای رنگ‌های گرم همچون خردلی و قهوه‌ای باعث ترشح هورمون دوپامین میشود و در نهایت با روحیه و بانشاط خواهید شد همچنین تماشای رنگ‌های سرد همچون آبی باعث ترح هورمون اکسی توسین میشود و در نهایت به آرامش خواهید رسید.



لباس قرمز با چه رنگی ست میشود؟

لباس قرمز را میتوانید با رنگ‌های زرد، آبی، سفید و مشکی ست کنید، اما پیشنهاد نمناک به شما همان ترکیب دوست داشتنی قرمز و مشکی است.

لباس نارنجی با چه رنگی ست میشود؟

لباس نارنجی را باید با رنگ‌های بنفش، ارغوانی، مشکی ست کنید تا به استایل ایده آل تان برسید.



لباس سبز با چه رنگی ست میشود؟

لباس سبز قابل ست شدن با رنگ‌هایی همچون زرد، طوسی، مشکی و خردلی است کنید، اما بهترین ترکیب سبز و لیمویی است.

لباس بنفش با چه رنگی ست میشود؟

لباس بنفش قابل ست شدن با رنگ‌های صورتی، یاسی، طوسی، طلایی و زرد است.



لباس آبی با چه رنگی ست میشود؟

لباس آب کمرنگ را با رنگ‌های زرشکی، بادمجانی و سفید ست کنید. لباس آبی پررنگ را میتوانید با رنگ‌های زرد، قرمز، مشکی و طوسی هماهنگ کنید.

لباس زرد با چه رنگی ست میشود؟

لباس‌هایی که زرد رنگ هستند را باید با رنگ‌ها سرمه ای، بنفش، قرمز و مشکی هماهنگ کنید.

  لباس سفید با چه رنگی ست میشود؟

لباس‌های سفید رنگ را با هر رنگی که دوست داشته باشید میتوانید ست کنید، اما بهترین رنگ‌ها قرمز، مشکی، کاربنی، جگری و لیمویی هستند.

لباس قهوه‌ای با چه رنگی ست میشود؟

لباس‌های قهوه‌ای را با رنگ‌های کرمی، بژ، خردلی و مشکی میتوانید ست کنید، اما بهترین ترکیب همان کرم و قهوه‌ای است.

  لباس صورتی با چه رنگی ست میشود؟

اگر نمیدانید لباس صورتی را با چه رنگی ست کنید بهتر است آن را با سفید، طوسی، آبی فیروزه‌ای و قرمز هماهنگ کنید.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک ست لباس ست رنگ لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست

ما باید به سمت واردات هدفمند گام برداریم. اینکه ظرفیت تولید ورق سرد، گالوانیزه و رنگی در داخل کشور وجود دارد اما ما به سمت واردات حرکت می‌کنیم، اتفاق و خبر خوبی نیست. - اخبار بازار -

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024 گفت: شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته 8 میلیون و 800 هزار تن محصول به مشتریان تحویل داده که از این میزان یک میلیون و 400 هزار تن روانه بازارهای صادراتی شده و رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی را  در پی داشته است؛ اما نکته  این است که این اتفاق در زمینه صادرات می‌توانست برای سایر شرکت‌های فولادی نیز رقم بخورد، ولی  ازآنجاکه برخی شرکت‌های فولادی نتوانستند در مقابل سهام‌داران خود در بخش سود و زیان از صادرات محصولات خود دفاع کنند، انگیزه تولید بیشتر و صادرات را از دست دادند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین گفت: یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت این است که در سال 1402 حجم واردات ورق فولادی افزایش چشمگیری داشت. ما در بخش واردات ورق‌های سرد، گالوانیزه و رنگی در شرایطی شاهد افزایش واردات بودیم که محدودیت‌های ارزی نیز داشتیم. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که ظرفیت‌های تولید و ضریب بهره‌برداری تولید برای ورق سرد در کشور ما 71 درصد، برای ورق گالوانیزه 42 درصد و برای ورق رنگی 28 درصد است. این امر نشان می‌دهد ما در داخل کشور امکان تولید این‌گونه محصولات را داریم؛ اما باید برای تولیدکنندگان شرایطی ایجاد کنیم که رغبت پیدا کنند تولیدات خود را روانه بازارهای داخلی و صادراتی کنند. قطعاً این حجم واردات مانعی جدی برای تسهیل امر تولید است.

وی عنوان کرد: ما باید به سمت واردات هدفمند گام برداریم. اینکه ظرفیت تولید ورق سرد، گالوانیزه و رنگی در داخل کشور وجود دارد، اما ما به سمت واردات حرکت می‌کنیم، اتفاق و خبر خوبی نیست. از سوی دیگر نیز باید محصولاتی را وارد کنیم که بدانیم نیاز بازار است. در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی در پروژه‌های انتقال آب شکل گرفته و تسریع شده که این پروژه‌ها نیازمند ورق گرم است.

حیدری در پایان یادآور شد: به نظر می‌رسد بهترین مسیر برای واردات این است که ما ارزی را که قرار است از بانک مرکزی صرف واردات محصولات فولادی کنیم، صرف واردات ورق گرمی بشود که قرار است در پروژه‌های انتقال آب مصرف شود. در این صورت قطعاً ظرفیت‌های فولاد مبارکه برای اینکه محصولات خود را به سایر مشتریان عرضه بکند بیشتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود