Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@12:09:34 GMT

مصاف خلیج فارس شیراز با نماینده انزلی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۹۳۴

مصاف خلیج فارس شیراز با نماینده انزلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه سوم اسفندماه تیم خلیج فارس شیراز میهمان ملوان بندرانزلی است.

الهه کریمی بازیکن خلیج فارس شیراز در خصوص وضعیت تیم گفت: تیم شرایط مناسبی را ندارد و در آستانه اعزام به انزلی، پنج بازیکن حاضر به همراهی نشدند و این موضوع بر مشکلات تیم اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصدومیتی که هفته‌های ابتدایی داشتم رفع شده، اما در خال حاضر شرایط مسابقه را ندارم، ولی بهمراه خلیج فارس شیراز به انزلی رفتم.

تا پایان هفته دهم این مسابقات تیم ملوان بندرانزلی با ۱۷ امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد و خلیج فارس شیراز با تنها ۲ امتیاز، در رده یازدهم قرار گرفته است.

نماینده فارس در هفته دهم با تساوی بدون گل مقابل آذرخش تهران متوقف شد و ملوان بندرانزلی با یک گل مغلوب میزبانش پالایش گاز ایلام شد.
انتهای پیام/م

نماینده فارس امیدوار به کسب امتیاز در بندرانزلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید